Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKD] Drgania silnika na wolnych obrotach


ziutek--wroclaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z trzęsieniem silnika na wolnych obrotach, co jakiś czas nim telepnie, czasami raz za razem, auto miało dwie akcje serwisowe 57c3 oraz 26d9. dodam iż na pewno nie jest to problem silnika ponieważ na silniku BNA 187tys.km. było tak samo i teraz jest BKD 2008r 40tys.km. i jest ten sam problem. poduszki ok. jakies sugestie moze ktoś już to przerabiał , czy były jeszcze jakies inne aktualizacje dla tego auta . rocznik 2005.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaczy słyszysz też jakieś dziwne odgłosy czy tylko szarpanie? Zobacz czy masz ten problem na włączonej klimie czy wyłączonej. Zerknij tutaj, to może być właśnie ten problem. Jeśli objawy inne zapomnij o moim poście. :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nierowna_praca_silnika_i_dziwne_trzaski-t81294.0.html;all=

Powodzenia. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziutek--wroclaw a wymieniales silnik z pompkami czy bez ?.Niektorzy mowia ze moze to byc dwumas , jeszcze inni ze wydech a raczej plecionka zaraz za turbo ale to raczej przypadlosc B5.

Ja mialem podobny problem w BLB.ASO wymienilo caly silnik na gwarancji ( glowica kompletna, turbo , blok kompletny z walkami wyr. PD , dwumas ze sprzeglem , EGR , Pompe podcisnienia , poduchy silnika , itp. itd. ) a silnik drgal na wolnych obrotach i wibrowal podczas jazdy dalej tak jak ten stary.W koncu sprzedalem auto ale nie wiele to zmienilolo bo teraz mam BRD o przebiegu 59 tys. i kultura pracy tego silnika w przedziale 2-3 tys obrotow zwlaszcza na 5 i 6 biegu na autostradze jest dramatyczna.Przysiegam bogu jest to ostatni czterocylindrowy diesle tej marki jaki kupilem.W przyslosci jesli mnie bedzie stac , tylko 3.0 a jak sie bardzo wkurze to kupie sobie rzedowa szustke w dyszlu Bawarskiej konkurencji bo tez je maja z 4x4 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , z pompkami został wymieniony, dwumas odpada bo na wcisnietym sprzegle nie powinno tego być a jest. na wolnych czasami cos zatrzesie, ale jak przytrzymam na 1100 to cały czas faluje i 1600 czasami tez. ponoc to wina softu w audi, moze mirass z dynosoftu to rozwiąże , czekam na info od niego w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak przytrzymam na 1100 to cały czas faluje i 1600

no to masz kolego dokladnie to samo co ja mialem w BLB przy 1600 obrotow bylo wyczuwalne takie pulsowannie i mocna wybracja az trzeslo rytmicznie calym autem.Co ciekawe bylo to zarowno przed jak i po wymianie silnika.Malo tego w walce z serwisem dostalem raz B8 2.0 TDI jako auto zastepcze , mialo 3 tys km na zegarze pachnialo nowoscia a juz na 5 biegu przy 2000 tys obrotow byly wyczuwalne te wibracje.

Daj koniecznie znac jak znajdziesz co to bylo bo mi to zabralo rok czasu kosztowalo mnie to z 8 K pln i bylem przekonany ze to wina calego tego ukladu walkow wyrownawazajacych silnikach 2.0 TDI w A4 ale skoro ty masz juz auto po swapie na BKD gdzie nie ma tych walkow a wibracje dalej sa to to tez odpada.

No wiec jak nie to to co to moze byc do u diabla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie, praca silnika na biegu jalowym motorw 2.0 tdi PD, nie grzeszy rownomiernoscia. jezeli nie jest to zwiazane z brakiem mocy, wysokim zuzyciem paliwa, uszkodzona glowica lub jej uszczelka tudzież z ze zlymi logami statycznymi, nie walczylbym z wiatrakami. wydaje sie ze to problem z softem.

podobna kwestia dotyczy startu silnika.

wypowiedz jakiej by sie ASO nie powstydziło: ten typ tak ma :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi tylko ze to mrowienie na jalowym mi akurat najmniej przeszkadza , za to bardzo te wibracje miedzy 2000-3000 tys. obrotow na 5 i 6 biegu.Jak lecisz na autostradzie non stopem 150 kmh i czujesz sie jak bys jechal na niewywazonych kolach to mnie osobisie w aucie za 100 tys ( w moim przypadku 200 :evil:) ktore ma dwa lata i ledwo 50 tys. na zegarze szlag trafia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam silnik BPW (prawdopodobnie juz ten ka kolach zebatych) a rowniez mam delikatne wibracje na biegu jalowym i podczas jazdy z wiekszymi predkosciami... wiec prawdopodobnie ten typ tak ma hahaha :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zmiana poduszek silnika pomoże, na jakieś bardziej tłumiące. Moze to coś pomoże, skoro drgań nie da się zlikwidować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zmiana poduszek silnika pomoże, na jakieś bardziej tłumiące. Moze to coś pomoże, skoro drgań nie da się zlikwidować.

W BLB wymienilem na nowe i nic to niedalo na wiosne bede wywala PFD i zamiast niego wsadzal kata + program , moze to cos zmieni ale watpie , a najgorsze jest to ze nie wiem juz gdzie szukac :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego turdzi ja wywaliłem DPF i nic nie pomoglo... wiec chyba nie rozwiażesz dalej problemu :thumbdown:

no to juz sam nie wiem :rolleyes: moze jakis osprzet daje tak popalic i przenosi , drgania , ale co ? alternator ? kompresor klimy ? no bo co zostalo skoro w poprzenim aucie silnik byl nowy funkiel nowka z niemieckiego magazynu VAG ,PD nowe , kolo dwumasowe ze sprzeglem nowe , poduszki nowe , pompa ,egr nowe nawet wymienilem kolo pasowe na wale na nowe i nic to nie dalo............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , z pompkami został wymieniony, dwumas odpada bo na wcisnietym sprzegle nie powinno tego być a jest. na wolnych czasami cos zatrzesie, ale jak przytrzymam na 1100 to cały czas faluje i 1600 czasami tez. ponoc to wina softu w audi, moze mirass z dynosoftu to rozwiąże , czekam na info od niego w sprawie.

dzisiaj prowadzilem A3 nie wiem ktory rok ale mial 20 tys. na zegarze wiec pewnie 2008 lub nawet 09 bo to auto z wypozyczalni.Silnik 1,9 TDI i mial dokladnie te sae wibracje w okolicach 1800-2000 tys. na 4 i 5 biegu.Byly mniej denerwujace bo silnik ulozony poprzecznie ale ewidentnie je czulem.Ja nie wiem moze cos z konstrukcja kola zamochowego jest nie tak.W starym BLB wymienialem az 3 dwamasy i kazdy z nich nawet dwa fabrycznie nowe z ASO mialy ewidentne luzy na przylgni z tarcza sprzegla.Moze to one sa jakies niedowazone i powaduja te wibracje.Ciekaw jestem jak by sie auto zachowywalo gdyby wsadzic tam normalne zwykle kolo jednomasowe z tarcza sprzegla ktora ma tlumiki drgan.Tym bardziej ze w kazdym z aut z koncernu VAG z silnikem Diesla 1,9 czy 2,0 na wolnych obrotach po delikatnym lub nawet polozeniu tylko stopy na pedale sprzegla czuc takie charakterystyczne pulsowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...