Skocz do zawartości

a_u_d_i_a_4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O a_u_d_i_a_4

Osiągnięcia a_u_d_i_a_4

0

Reputacja

  1. Nie ma problemu Dzięki za info. Być może jutro uda mi się podpiąć VAG'a. Wówczas zobaczymy co i jak...
  2. Tak też zrobię. Do teorii trybu awaryjnego również podchodzę sceptycznie, choć fachowcem nie jestem. Ma ktoś jeszcze inne ewentualne pomysły...?
  3. Witam serdecznie. Jadąc po autostradzie (w Niemczech bez ograniczeń prędkości) zauważyłem, że moje a4 jest strasznie ospałe na 6 biegu. Bardzo wolno nabiera prędkości, w szczególności jeżeli chodzi o prędkość rzędu 180-190 km/h. Wiem, że 2,0 tdi nie jest demonem prędkości, mimo wszystko wiem jak auto przyśpieszało wcześniej, a jak teraz. Różnica jest kolosalna. Pozostał mi 1000 km do wymiany filtrów, w tym filtru paliwa. Ponadto samochód ma odłączony zawór recyrkulacji spalin, więc nieustannie pali się kontrolka silnika. Moje przypuszczenie to zapchany filtr paliwa. Znajomy wspomniał też o możliwości przechodzenia na 6 biegu w tryb awaryjny, jednakże nie wiem czy dawałoby to takie objawy. Proszę o poradę.
  4. Fantomas, masz może nr katalogowy modułu skrętu do a4 b7? Będę wdzięczny
  5. Mam pytanie do Bart-S. Zainstalowałem w swoim A4 B7 2.0 TDI oryginalne czujniki parkowania: 4 szt przód i 4 szt tył. W kokpicie zainstalowany przycisk do wł/wył przednich czujników. Poprowadzona instalacja. Moduł sterowania itd. Wszystkie czujniki sprawne. Instalacja podpięta pod CAN'a. Wyświetla się błąd: sterownik tablicy przyrządów. W czym może tkwić przyczyna. Nie wiem czy brakuje mi jakiegoś modułu czy co? Z góry dzięki
  6. Dzięki. Już sprawdzam. Jednocześnie muszę się poprawić. Treść błędu: sterownik tablicy przyrządów.
  7. Witam serdecznie> Pilnie potrzebuję pomocy. Zainstalowałem w swoim A4 oryginalne czujniki parkowania: 4 szt przód i 4 szt tył. W kokpicie zainstalowany przycisk do wł/wył przednich czujników. Poprowadzona instalacja. Moduł sterowania itd. Wszystkie czujniki sprawne. Instalacja podpięta pod CAN'a. Wyświetla się błąd sterownika wskaźników T251. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Proszę o pomoc.
  8. Kolego mi również pomogło. Na prostą, potrzymać auto na 4000 obr. przez ok min. Moc wróciła od niskich obrotów.
  9. a_u_d_i_a_4

    Znaczenie ET Felgi

    Witam, mam pytanie. Zamierzam kupić felgi rs4 5X112 8JX18 ET 43, piasty 57,1 i wsadzić je na opony 18-tki 225/40 18. Czy nie będzie najmniejszych problemów z założeniem do a4 avant 2,0 TDI, 2005 r., B7??? Przede wszystkim chodzi mi o piasty - 57,1. Felgi ori. Z góry dziękuje!
  10. Witam wszystkich. Mam ogromną prośbę o wskazanie rodzaju modułu parkowania, który będzie właściwy do mojej A4 B7 2.0 TDI (BLB). Posiadam czujniki parkowania w tylnym zderzaku (4 sztuki) oraz przednim (4 sztuki). Z uzyskanych informacji ma to być model 8E0 919 283 ...(A,B,C,D,E) i o właśnie o końcową literę rozchodzi się sprawa. Podczas jednej rozmowy z ASO zostałem poinformowany o tym, ze właściwym będzie moduł 8E0 919 283 D, zaś dzisiaj usłyszałem, ze powinien to być model 8E0 919 283 E. Bardzo proszę o pomoc.
  11. Witam serdecznie. Przerabiam swoją A4 i mam pytanie odnośnie konieczności wymiany halogenów do wersji s-line. Obecnie zderzak pochodzi ze zwykłej wersji A4. Wyposażony jest w spryskiwacze oraz halogeny. Moje pytanie brzmi następująco: czy zakładając zderzak z wersji s-line i oczywiście odpowiednie kratki do tego modelu zderzaka, będę mógł wykorzystać halogeny ze zwykłej wersji i zamontować do kratek s-line. Pojawia się bowiem wiele postów, które są ze sobą sprzeczne. Od handlarzy uzyskałem wiadomość, że halogeny ze zwykłego zderzaka a4 B7 pasują do kratek z wersji s-line. Uzyskałem ponadto wiadomość, że nie ma konieczności zakupu nowych spryskiwaczy do zderzaka wersji s-line. Wystarczy jedynie drobna mechaniczna przeróbka. Bardzo proszę o pomoc...[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 22:46_________________________________________________Z informacji uzyskanych w ASO, halogeny ze zwykłego zderzaka A4 B7 pasują do kratek (zderzaka) s-line. Ponadto należy mieć na uwadze, że istnieje różnica pomiędzy kratkami do silników benzynowych, a wysokoprężnych.
  12. Dzięki Wszystkim za wskazówki. Wpierw pod lupę rzeczywiście pójdzie rozrząd i pompa oleju. Pozdrawiam!
  13. Witam. Mam problem ze swoim A4. Po zjechaniu z autostrady i jeździe na obr. 3000-3200 w głównej mierze, zacząłem słyszeć dziwny dźwięk - metaliczne ocieranie. Pojawia się ono powyżej 1500-1600 obr/min. i zwiększa swą intensywność wraz ze wzrostem obrotów. Bez dodawania gazu dźwięk nie występuje. Próbowałem go zlokalizować, jednakże nie mogę wskazać konkretnego miejsca. Słychać go przede wszystkim z przodu samochodu. Zostały sprawdzone alternator i turbina. Jednak problem tkwi w czymś innym. Ponadto dźwięk jest słyszalny po rozgrzaniu się silnika. Czy ktoś miał może z czymś takim do czynienia??? Proszę pomóżcie!!!
  14. Witam. Jestem nowym posiadaczem A4 B7 Avant. Mam nadzieje, że na forum znajde wszelkie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...