Rafal_ Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Cześć wszystkim Przymierzam się do zmiany sprężyn z ori na weitec -40 (zielone) Może mi ktoś powiedzieć czy przy takim zabiegu muszę zmieniać amorki (wiem tylko że powinienem)? Jeśli mus to na jakie? Z góry dzięki
slepy Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 wrzuć takie http://www.allegro.pl/item568362800_audi_a4_amortyzatory_sportowe_przod_i_tyl_kpl.html o mniejszym skoku , i bedzie git
Rafal_ Posted March 13, 2009 Author Posted March 13, 2009 A jeśli założę sprężyny do tych amorków co mam to szybko się skończą?
slepy Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 raczej tak chyba że masz zawieszke 1BE, sprawdz na naklejce we wnęce koła zapasowego, 1BE było seryjnie niższe o 20mm, także podejda sprezynki bez zmiany amorów
slepy Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 no to trzeba zmienić amory, bo się za niedługo wysrają , aa te co Ci pokazałem są dość dobre i tanie, kolega Mekto ma takie i Weiteci -30mm, i sobie chwali
Peterka Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Witam, nie jestem specjalistą w tej sprawie, ale z tego forum wycztałem, że springi -30,-40 można zakładać na ori amory i będzie git... Sam nie wiem gdzie leży prawda. Pozdrawiam
milo222 Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Witam, nie jestem specjalistą w tej sprawie, ale z tego forum wycztałem, że springi -30,-40 można zakładać na ori amory i będzie git... Sam nie wiem gdzie leży prawda. Pozdrawiam do -20 ok przy reszcie to w większości wypadków szybko padnie seria chyba ze są Bardzo dobre
Rafal_ Posted March 14, 2009 Author Posted March 14, 2009 Springi kupiłem od kolegi z forum-mówił że miał założone ze zwykłymi amorkami i było ok Musiał jednak zmienić bo ma motorek 1.9 i tył siedział ładnie a przód był zadarty-nie zwrócił uwagi jak kupował i teraz ja je mam
sikorkuzi Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 witka wiec jesli wkladamy sprezyny do -40 mm nietrzeba zmieniac amorkow ale ponizej juz koszt jest wiekszy i lepiej kupic wtedy komplet jest taniej amor+sprezyna itd dla porownania s-line ma -30 i to dobry konpromis jest i wyglond i komfort ,ale jasne jak ktos chce glebe to -40 mm to norma
Audia4zabrze Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 dokladnie tak czeba je wymienic bo długo nie pociagną
slepy Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 witka wiec jesli wkladamy sprezyny do -40 mm nietrzeba zmieniac amorkow ale ponizej juz koszt jest wiekszy i lepiej kupic wtedy komplet jest taniej amor+sprezyna itd dla porownania s-line ma -30 i to dobry konpromis jest i wyglond i komfort ,ale jasne jak ktos chce glebe to -40 mm to norma ale w B5 nie było sline, było tylko 1BE niższe o 20mm, ja wczoraj dostałem paczkę z kompletem WEITECow, amory + sprężyny -40mm, niebawem zakładam zobaczymy jak to bedzie wyglądać
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now