Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnostyka samochodu pod względem mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od ponad roku mam problem w swoim Audi A4 B5 1.9 TDI 110KM (AFN) 1999r. Sedan z odłączającą się turbiną i porannym dymem przy odpalaniu. Przerabiałem już dziesiątki mechaników, którzy wystawiali zbyt pochopnie swoje diagnozy i raz usłyszałem, że to wina pompy wtryskowej. Na początku roku uszczelniałem pompę i była ustawiana w serwisie specjalizującym się w pompach. To nie pomogło. Samochód losowo odłącza turbinę przy "mocniejszym depnięciu" oraz przy jeździe pod stromą górę w gazem w podłodze - przy okazji właśnie w tej sytuacji zaczyna kopcić na czarno. Brakuje mu troszkę mocy, która była kilka temu - nie jest zupełnym "mułem", gdy turbina działa, ale czuć i tak spadek mocy.

Poszukuję warsztatu, który zna się na rzeczy i wystawi jasną diagnozę oraz naprawi usterkę. Przyczyn może być wiele. Nie zakładam z góry, że cała turbina jest do wymiany, a wiele mechaników za przeproszeniem "na oko" bez sprawdzania, doradzało właśnie wymianę całej turbiny, bo "nie da się inaczej".

Preferuję powiat myślenicki i okolice Krakowa od strony Myślenic.

Opublikowano

Niech sprawdzą szczelność dolotu objaw pasuje na pekniety wąż od IC . Ewentualnie zapieczona kierownica turbo .Tester i próba drogowa by coś wyjaśniła.

Opublikowano

Tunio, dzięki wielkie. Zawsze to jakiś trop. Natomiast nie znam serwisu, który by diagnozował właśnie w ten sposób i nie chcę iść do pierwszego, lepszego, by znowu mnie skasowano za nic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...