Lomaj Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Witam, mam problem ze swoim 2.0 TFSI BUL. Auto słabo jedzie w dolnym zakresie obrotów i przy logowaniu okazało się że do tego bardzo cofa zapłon. Świece niedawno wymienione, pompa paliwa jest ok, ciśnienia nie skacza. Logi niestety robione na 95. http://vaglogi.pl/log-115_003_020_RZ3u9gS.html Po zrobieniu logów zmieniłem DV i paliwo na 98, ale dupo hamownia nie wykazuje poprawy. Mógłby ktoś podpowiedzieć jakie jeszcze logi zrobić?
przem8 Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Słabo jedzie z dołu, bo turbo wstaje w ślimaczym tempie, dopiero przy 3,1tys masz zadane doładowanie. Zrób jeszcze 2+33.
Lomaj Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 17 godzin temu, przem8 napisał: Słabo jedzie z dołu, bo turbo wstaje w ślimaczym tempie, dopiero przy 3,1tys masz zadane doładowanie. Zrób jeszcze 2+33. Jakie jeszcze logi zrobić do "kompletu"? Bo nie mam takiego kabla i znajomy mi robi te logi i nie chciałbym go co chwilę ciągać
przem8 Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 2+33 3+20 po zalaniu 98 115+118+230 Nie wiem czy w tfsi jest tak samo sterowane turbo jak w 1.8t, ale jeśli tak, to zrób 115+118 z odpiętą wtyczką od n75. Turbo strasznie późno wstaje więc albo jest uszkodzone (pęknięte żeliwo, coś z klapką), wina sterowania albo jeszcze co innego.
Lomaj Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 Jeździłem już z odpiera gruszką i było sporo lepiej, ale nadal nie to. N75 miałem w ręku, wyglądał na dobry, nie przepuszczał ciśnienia. Dopiero przy gazowaniu na postoju zauważyłem że jak schodzi z obrotów to coś dziwnie dzwoni z okolic turbo, co się okazało klapka od wg miała spory luz, brakowało jej jednego obrotu na regulacji żeby się domknęła. Po jeździe próbnej jest w moim odczuciu dużo lepiej, ale zrobię jeszcze logi dla potwierdzenia. Nie wiem jeszcze jak z cofaniem zapłonów, ale 98 już zalane.
Lomaj Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Opublikowano 27 Maja 2019 Zrobilem nowe logi (nie sa najpiekniejsze, ale to tak na szybkosci bo znajomy czasu nie mial). Paliwo 98. Ogólnie jak na bieżąco podglądaliśmy parametry to wszystko wydaje się ok. Cisnienie paliwa idzie jak po sznurku jak sterownik nakaże, lambda też. http://vaglogi.pl/log-115_118_020_602q21.html http://vaglogi.pl/log-115_118_033_AV2V4S4.html Świece maja przejechane może ze 3 tys km. Gdzie jeszcze szukać przyczyny cofania zapłonów?
Lomaj Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2019 Podbijam. Miał ktoś styczność z cofaniem zapłonu w tych silnikach? Ktoś sobie z tym poradzil?
Redjasper Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 jeśli cofanie = wypadanie, to sprawdź przekaźnik na podszybiu, który jest za to odpowiedzialny
Lomaj Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 Szczerze to komp nie pokazuje żadnych błędów od wypadania zapłonów, nic takiego też nie słychać. Który przekaźnik masz na myśli?
Mano4 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 A jak tam u ciebie odma ?Jest czy PCV delete?
Lomaj Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 5 godzin temu, Mano4 napisał: A jak tam u ciebie odma ?Jest czy PCV delete? Na pierwszych logach była normalna odma (sprawna), a później założyłem pcv delete. Bez zmian
Redjasper Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 pod podszybiem od strony kierowcy są przekaźniki. Jeden z nich jest od zapłonów. Drugi steruje wiązką can w tym sondami, n75 itp. Ja miałem padnięty właśnie ten. U mnie są te same, to je podmieniłem i tak właśnie zdiagnozowałem, że problemem u mnie jest przekaźnik. Po podmianie zaczęły wypadać zapłony.
Lomaj Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Kolego coś nam się tu pomieszało. Zaplony mi nie wypadają, tylko sterownik je cofa, co skutkuje mniejsza mocą etc
Lomaj Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Kat raczej w stanie słabym bo wali czasem błędem z drugiej sondy o słabej wydajności kata (p0420) lub coś podobnego, ale czy to ma jakiś wpływ na cofanie zapłonu? Kompresji szczerze to nie mierzyłem bo nie znalazłem związku kompresji z cofaniem zapłonu.
Lomaj Opublikowano 26 Października 2019 Autor Opublikowano 26 Października 2019 Wklejam swiezutkie logi. Będę wdzięczny jak ktoś kumaty rzuci okiem ? Dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-001_103_106_5a679M.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_003_020_F46uW.htmlhttp://vaglogi.pl/log-031_032_033_EWdw54.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_230_D5M95.html I statyczny z pompy bo czasami wali błędem od układu niskiego ciśnienia i auto zaczyna poszarpywac oraz traci mochttp://vaglogi.pl/log-001_103_106_l7r6h37.html
lukaszlsw Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 Generalnie jest ok, seria Ci spokojnie wypluje. Gdybyś chciał w tym robić program to musisz pompę zmienić w baku bo na serii górą to już jej max wydajność. Co do zapłonu to cofanie do 3stopni jest do zaakceptowania, tak czy siak ten silnik wymaga 98oktanów żeby miał pełną moc. Możesz pomyśleć o czyszczeniu dolotu kiedyś z mojego doświadczenia mogę powiedzieć że sporo to daje pewnie i zapłonu więcej by przyjął. Na cofanie nie tylko wpływają świece i paliwo ale ogólny stan silnika, głowicy, wtryskiwaczy, jak i czystości dolotu :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się