Skocz do zawartości
IGNOROWANY

K03 Hybryda vs GT28


K03 Hybryda vs GT28  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Moc ok 300km jakie turbo wybrałbyś?

    • K03 hybryda
      10
    • GT28 nie oryginał
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

K04-015 moze 240-250hp realne, a z hybrydy nie bedzie wiecej niz z k03 hybrydy.

K04-023 jest do poprzeczniaka

Only k04-064, ale na 400hp nie licz, to niemozliwe w 1.8t nawet na hybrydzie i po strokerze, 360-370 to kompletny maks. Na seryjnym k04-064 moze 320-330. Tfsi to jednak inna technologia, inny cr, mniejsze stuki i lepszy uklad paliwowy.

Edytowane przez bartez90
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Rozmawiałem z tunerem który przerabiał juz setki tych wersji, tak jak mówisz tylko i wyłącznie k04 064 :D Najbliższe terminy montażu w przyszłym roku...
Teraz kolejne pytanie ponieważ nie każda k04 064 kosztuje tyle co Borg, czy warto się interesować tymi tańszymi?

Lub zrobić dobrą hybrydę, aczkolwiek tuner nie polecał

Opublikowano

Tzn wiesz, pytanie czy chcesz nowa z pudelka, ktora wiesz ze pojezdzi dlugo, no ale kosztuje te 4tys. Mozesz szukac uzywki za polowe tej sumy, czy jakiejs regenerowanej. Hybryde tez pewnie znajdziesz w przedziale 2-3 tys. Co do trwalosci tutaj nikt Ci niczego nie zagwarantuje na 100%.

Kolejna kwestia co zamierzasz robic w silniku? Bo jak ma zostac seria to hybryda mija sie z celem, chociaz ja radzilbym wrzucic kuta korbe nawet do seryjnej k04-064. Zrobisz wtedy mocny dol i niczego nie bedzie trzeba ograniczac. Dla hybrydy zeby zrobic to na 350hp to juz troche wiecej rzeczy niz sama kuta korba potrzeba.

Opublikowano (edytowane)

Nie musi być z pudełka, budżet zmniejszył się z powodu innych wydatków. Czytając forum i wypowiedzi użytkowników oraz rozmowach z tunerami bez kucia (korba, tłoki, panewki) powyżej 300KM nie ma sensu iść ponieważ wszystko się rozsypie. 
Dzisiejsza rozmowa z kolegą z forum uświadomiła mnie że set up k04-064 (najlepiej tylko nówka bo używki są zajechane) do tego wymiana DP na 3'' ponieważ 2,75'' nie podejdzie, cały osprzęt oraz jego praca to ok 10KK ze wszystkim, poza tym jak już robić to porządnie i silnik kuć od razu, aby później nie rozbierać wszystkiego jeszcze raz, czyli kolejne 10KK. :D
Sprawdzając jego projekty i kierując się sugestiami K03 - 073 (BEX) zrobiona na k03rs sprostałaby oczekiwaniom, zmieściłbym się w budżecie oraz, wystarczyłoby to do czasu przypływu kolejnej gotówki i rozbudowy projektu.

Kwestia jak to z tymi BEX-ami w rzeczywistości wygląda, czy to też biały kruk, oraz jak to się trawi, lepiej używkę do regeneracji + przeróbka na hybrydę czy zdrowego pacjenta?

Edytowane przez shogu
update
Opublikowano
25 minut temu, shogu napisał:

Nie musi być z pudełka, budżet zmniejszył się z powodu innych wydatków. Czytając forum i wypowiedzi użytkowników oraz rozmowach z tunerami bez kucia (korba, tłoki, panewki) powyżej 300KM nie ma sensu iść ponieważ wszystko się rozsypie. 
Dzisiejsza rozmowa z kolegą z forum uświadomiła mnie że set up k04-064 (najlepiej tylko nówka bo używki są zajechane) do tego wymiana DP na 3'' ponieważ 2,75'' nie podejdzie, cały osprzęt oraz jego praca to ok 10KK ze wszystkim, poza tym jak już robić to porządnie i silnik kuć od razu, aby później nie rozbierać wszystkiego jeszcze raz, czyli kolejne 10KK. :D
Sprawdzając jego projekty i kierując się sugestiami K03 - 073 (BEX) zrobiona na k03rs sprostałaby oczekiwaniom, zmieściłbym się w budżecie oraz, wystarczyłoby to do czasu przypływu kolejnej gotówki i rozbudowy projektu.

Kwestia jak to z tymi BEX-ami w rzeczywistości wygląda, czy to też biały kruk, oraz jak to się trawi, lepiej używkę do regeneracji + przeróbka na hybrydę czy zdrowego pacjenta?

Hybrydę z 0064 odpuść bo to bardzo grząski temat. Downpipe 2.75 puści 400kunia.

 

Opcje sensowne są 3 pod Twoje wymagania moim zdaniem.

1. Ori nowe k04-64

2. Hybryda gruba k03(lub k03s ale znaleźć nadająca się na hybrydę to duże koszta)

3. Hybryda  TD04 (kwestia jaka td04 i jak mocno zhybrydzona, ale 400 z małym plusem w zasięgu ręki)

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, DivaynEays napisał:

 Hybryda  TD04 (kwestia jaka td04 i jak mocno zhybrydzona, ale 400 z małym plusem w zasięgu ręki)

Pokaz mi wykres na 400+ na hybrydzie td04, bo to raczej ciężka sprawa. Tylko w 1.8t oczywiście, a nie jakimś nowoczesnym silniku. Na td05 z evo X ciezko zrobic 400 bo trzeba do tego mocno silnik odprezyc, walki adr wlozyc, glowice na szerokim kanale, plus caly standard - korby, tloki, panewki.

Do autora: napisz najpierw jaki masz budzet to bedziemy myslec.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano
11 minut temu, bartez90 napisał:

Pokaz mi wykres na 400+ na hybrydzie td04, bo to raczej ciężka sprawa. Tylko w 1.8t oczywiście, a nie jakimś nowoczesnym silniku. Na td05 z evo X ciezko zrobic 400 bo trzeba do tego mocno silnik odprezyc, walki adr wlozyc, glowice na szerokim kanale, plus caly standard - korby, tloki, panewki.

Do autora: napisz najpierw jaki masz budzet to bedziemy myslec.

O jakim td04 mówisz ? ;)

 

Ja mówię o takim setupie baran i td04hl-23t-7.0-9b. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, DivaynEays napisał:

Hybrydę z 0064 odpuść bo to bardzo grząski temat. Downpipe 2.75 puści 400kunia.

 

Opcje sensowne są 3 pod Twoje wymagania moim zdaniem.

1. Ori nowe k04-64

2. Hybryda gruba k03(lub k03s ale znaleźć nadająca się na hybrydę to duże koszta)

3. Hybryda  TD04 (kwestia jaka td04 i jak mocno zhybrydzona, ale 400 z małym plusem w zasięgu ręki)

Skreślmy całkowicie K064:

Zostaje nam K03-073 - koszt nieznany
Compressor Size: 38/51mm
Turbine Size: 40/45mm
Approx Power Rating: 190HP 

K03S K04 Hybrid Turbocharger 5303-970-0052 5303-970-0053 VW Golf 1.8 20V Turbo K03-052 K03-053 - 3000zł

Enlarged Compressor Housing  (To accept larger Billet K04 Compressor Wheel)
Lightweight Enlarged Performance K04 Billet Compressor Wheel with extended tip upgrade,slim nose hub and super slim blades
Uprated & Enlarged 360 Race Thrust Bearing (over 20% larger than OE)
Uprated & Enlarged Stainless Steel High Boost Thrust Collar (over 20% larger than the OE)
High Temperature Staggered Step Gap Oil Seal
Enlarged K04 Turbine Shaft & Wheel
Lightened and Balance
Reprofiled Turbine Housing (To accept larger Turbine shaft and wheel)
Power 250+BHP
High Speed VSR Trim Balanced (typically to much lower tolerances than OE)

TD04 - jest kilka rodzaji, podejrzewam że cena do ok 4000zł

 

Opublikowano
21 minut temu, bartez90 napisał:

Pokaz mi wykres na 400+ na hybrydzie td04, bo to raczej ciężka sprawa. Tylko w 1.8t oczywiście, a nie jakimś nowoczesnym silniku. Na td05 z evo X ciezko zrobic 400 bo trzeba do tego mocno silnik odprezyc, walki adr wlozyc, glowice na szerokim kanale, plus caly standard - korby, tloki, panewki.

Do autora: napisz najpierw jaki masz budzet to bedziemy myslec.

Mówimy +- 5000zł

Opublikowano
1 minutę temu, shogu napisał:

Mówimy +- 5000zł

5 tys na całą zabawę na 300 czy mowa o samym turbo ? 

Opublikowano
10 minut temu, DivaynEays napisał:

O jakim td04 mówisz ? ;)

 

Ja mówię o takim setupie baran i td04hl-23t-7.0-9b. 

O takim wlasnie. Nadal na nim 400hp nie zrobisz. Widzialem cale 2 wykresy na 380hp maks. Czyli podobnie jak na hybrydzie k04-064.

Opublikowano
2 minuty temu, shogu napisał:

Mówimy +- 5000zł

Za 5000 to ciezko bedzie z glowa setup na 250hp na hybrydzie k03 ulozyc.

Opublikowano

Budżet na samo turbo, większość osprzętu już jest na aucie do skończenia zostało tylko turbo i wtryski założyć, podłączyć to wszystko ładnie i zestroić

Opublikowano

To napisz jaki to masz osprzet bo bez tego tez ciezko dobrac turbo optymalnie.

Opublikowano
5 minut temu, shogu napisał:

Budżet na samo turbo, większość osprzętu już jest na aucie do skończenia zostało tylko turbo i wtryski założyć, podłączyć to wszystko ładnie i zestroić

To zmienia postać rzeczy ? lecisz z hybryda jak wyżej podałem na baranie i budżetu Ci starczy ;)

Opublikowano
20 minut temu, DivaynEays napisał:

To zmienia postać rzeczy ? lecisz z hybryda jak wyżej podałem na baranie i budżetu Ci starczy ;)

Piszesz powaznie czy zyczysz koledze zelaznego deszczu podczas strojenia tej td04-23t? Takiego turbo nie wklada sie do seryjnego silnika. Na razie to nie wiemy nawet czy autor ma takie podstawowe do tych mocy rzeczy jak sprzeglo czy wydech, wiec poki co nie ma nad czym dywagowac.

Opublikowano

Kurde chyba temat mój skasowano z braku aktywność i aktualizacji ?

Mamy:
Pompa paliwa deatschwerks dw65v
FMIC 550x180x65 na 2,5"
DP 2,75'' 
Sportowe świece
skrzynia krótsza z s4 6b
Big Brake s4

Seria doprowadzona do stanu, przed montaże wyżej wymionego zestawu wypłuła na hamowni 167KM i 263,6 NM - wtedy to jeszcze było FWD już lata na Q

Opublikowano

To i tak jeszcze bedziesz musial sprzeglo ogarnac na wieksze moce. Na razie to mozesz kupic normalna hybryde k03, do tego tip, wtryski 430cc i powinno wypluc z 260 hp. Za to wszystko ze 3 tys pewnie (bez strojenia). W trakcie strojenia okaze sie czy sprzeglo tez poleci bo moze tak byc jak seryjne. Na wieksze moce caly wydech potrzebny.

Opublikowano

Zapomniałem o wydechy, już siedzi ładnie na samochodzie, sprzęgło jest już ale jeszcze nie zamontowane, bodajże AWX :)

Tak TIP brakuje, o wtryskach właśnie takich jak mówisz myślałem, a z turbem k03 - 073 ?

Opublikowano

Na seryjnym k03-073 to takie 230 hp realne. Jak chcesz na wiecej to hybryda, wysylasz swoja i bedzie zrobiona na hybryde, taka z potencjalem na np 260-270 hp, a ile potem dokladnie bedzie to okaze sie po strojeniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...