seb-k Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Witam. Mam problem z zamkiem centralnym. Objaw jest taki, że drzwi się nie otwierają ani z kluczyka ani z pilota. Wyjąłem pompę centralnego - model 8LO 862 257E. Podczas otwierania/zamykania drzwi z kluczyka i z pilota, pompa wydaje z siebie pojedynczy stukot i nic się nie dzieje. Nie słychać pracy pompy (zawsze było słychać ciche wycie - jak w każdej A4). Po 30 sekundach znów słychać lekkie stuknięcie - czyli zakończenie pompowania. Czy macie jakieś pomysły gdzie tkwi usterka? Luty za chwilę sprawdzę. Zasilanie jednak załącza się więc wątpię aby tu leżała przyczyna. Wiatrak? Nieszczelność?
mcm Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Podłącz VAG, sprawdź błędy, jeśli tylko tyka, być może spalony silniczek, albo wirnik się rozleciał i blokuje silniczek, odkręć pokrywę wirnika i zobacz czy cały, jak tak to trzeba szukać w elektryce,
seb-k Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 VAG znalazł ZV-Pumpe - był błąd 01367 - chyba stary. Tak czy inaczej pompa pracuje. Rozkręciłem i w środku znalazłem połamany wirnik blokujący cały mechanizm. Po ściągnięciu pracuje głośno (sama ośka) przez 30 sekund. Potem się wyłącza - czyli prawidłowo. Odłączyłem ją całkowicie i szukam teraz wirnika. Nie wiem czy da się znaleźć. Kod części to tak jak powiedziałem 8L0 862 257 E. ps. Wnętrze pracy wirnika nie było idealnie okrągłe - przypominało kształtem cylinder w silniku Vankla. Prawidłowo?
mcm Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 ps. Wnętrze pracy wirnika nie było idealnie okrągłe - przypominało kształtem cylinder w silniku Vankla. Prawidłowo? prawidłowo
seb-k Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 mcm00 - znalazłem gdzieś informację w jednym z Twoich postów, że posiadasz taki wiatraczek w spalonej pompie - może chciałbyś odsprzedać? (będzie pasował do mojej pompy?)
mcm Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 mcm00 - znalazłem gdzieś informację w jednym z Twoich postów, że posiadasz taki wiatraczek w spalonej pompie - może chciałbyś odsprzedać? (będzie pasował do mojej pompy?) już niestety sprzedałem
seb-k Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Znalazłem na allegro kilka pompek centralnego. Ceny tych do A4 wahają się od 150 do 400zł. Są też tańsze, bardzo podobne do tych z A4 lecz przeznaczone do innych Audi, np B4, C4.... są znacznie tańsze -od 30 do 85zł. Czy wyciągnięty z nich silniczek będzie pasował do przełożenia do pompki z A4?
mcm Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 musisz szukać podobnej do twojej, nasz chyba wyjście na dwa wężyki, z innych wirnik może nie pasować, szukaj z nr podobnym do twojej, [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 08:30_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=572852660 http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=571522071 szukaj czegoś takiego jak chcesz przełożyć wirnik, jeśli chcesz nową pompkę musisz kupić z takim samym numerem jak twój inny nr może nie pasować
carlos666 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 kup pompkę od golfa3 za 50 zeta , przełóż sam silnik i po sprawie. Problem może być tylko z innym kątem rurki palstikowej wchodzącej w obudowę . Na to też jest prosty sposób.
seb-k Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Carlos666 - od golfa 3 będzie pasować? A może bym kupił od Golfa i przełożył jedynie sam wiatraczek a silnik zostawił - mój działa. Czy to sprawdzone rozwiązanie i pasuje do pompki o moim oznaczeniu?
carlos666 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Może być inna geometria karkasu i może przepuszczać powietrze. Najlepiej przełożyć cały silnik. Z resztą jak kupisz ,to sam porównasz co z czym mozesz spasować. Przeważnie wirnik się rozlatuje jak za długo pracuje pompka. Po naprawie sprawdź czy za każdym razem pompka wyłacza sie po ok. 3 sek.
mcm Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 najlepiej jest nie robić druciarni i kupić albo ori wirnik albo ori pompkę
seb-k Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Albo oddać auto do ASO i niech zrobią ... no ale nie bez powodu piszę tu na forum - dobrze, będę myślał dalej i odezwę się jak zrobię. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się