TOMWOJ76 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 proszę o analizę podczas logów dynamicznych dwa tryby awaryjne i błąd 17958 Charge Pressure: Control Deviation później już nie wystąpił. http://img228.imageshack.us/img228/4162/logi000.jpg http://img228.imageshack.us/img228/8341/001leq.jpg http://img90.imageshack.us/img90/7564/003x.jpg http://img26.imageshack.us/img26/5985/004nbe.jpg http://img25.imageshack.us/img25/7765/007cgt.jpg http://img24.imageshack.us/img24/8868/008nvr.jpg http://img23.imageshack.us/img23/5100/010ddv.jpg http://img22.imageshack.us/img22/1719/011xbp.jpg dzieki
odzim Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 widac ze auto po wirusie , masz wczesniejsze logi dynamiczne jak bylo wszystko ok , po zrobieniu programu -przepływka zle działa ale to moze wina przeładowania -przeładowanie o 0,2 bara , n75 nie radzi sobie ze zbiciem
TOMWOJ76 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 nie mam wcześniejszych, bo go kupiłem gdzie szukac problemu bo niekiedy wchodzi w stan awaryjny przy wciśnięciu gazu powyżej 3000, wczoraj go trochę przegoniłem i później już nie wchodził w tryb awaryjny ale czemu wcześniej. pozdr
mcm Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 nie mam wcześniejszych, bo go kupiłem gdzie szukac problemu bo niekiedy wchodzi w stan awaryjny przy wciśnięciu gazu powyżej 3000, wczoraj go trochę przegoniłem i później już nie wchodził w tryb awaryjny ale czemu wcześniej. pozdr może kierownice stały i po przegonieniu się rozruszały, częściej but do dechy TDI to lubią
TOMWOJ76 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 czyli nazie jeździc, chyba ze znowu sie powtórzy tyb awaryjny tak mam rozumieć, czy jeszcze cos sprawdzać. pozdr
odzim Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 tak jezdzic narazie a po twoim opisie ze jak pobutowałes to sie zmienilo tzn nie łapie notlaufa , to pewnie kierownice byly zastałe, ale problem pewnie powroci i turbo do czyszczenia (nie ma z tym tragedi - zobacz warsztat zrob to sam na temat czyszczenia kierownic w turbo)
przemik Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Zrob grupe 011 dyn i nam zaprezentuj.... tak szczerze to pierwszy raz widze czipsa w ktorym ogrniaczenie dymienia jest wywalone wyzej niz zyczenie kierowcy. Cuś mi sie obiło o uszy w tunigowym swiatku, ze zyczenie kierowcy "jest swiete". Pozdrawiam
odzim Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Zrob grupe 011 dyn i nam zaprezentuj.... tak szczerze to pierwszy raz widze czipsa w ktorym ogrniaczenie dymienia jest wywalone wyzej niz zyczenie kierowcy. Cuś mi sie obiło o uszy w tunigowym swiatku, ze zyczenie kierowcy "jest swiete". Pozdrawiam jest ta grupa tylko nizej jak wszystkie sa tylko ze wszystko jest razem statyczne potem bs potem dynamiczne
przemik Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 jest ta grupa tylko nizej jak wszystkie sa tylko ze wszystko jest razem statyczne potem bs potem dynamiczne Ano fakt nie zauwazylem.... Do zalozyciela wątku... Moim zdaniem to sie ten "czipstjuner" nie popisal. W logach to wyglada tak jakby ktos sztanga pokrecił, a nie mape zmienil. Regulacja doładowania jest płynna ale... turbina dmucha na granicy notlaufu. Dobrze by bylo podjechac do kogos zeby rzucil na logi i na mapy okiem - IMO nie jest dobrze.
odzim Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 znaczy mapa napewno zmieniona bo daje 2091 ale i tak to dziwnie wyglada , musi to ktos obejrzec kto zna sie na mapach
TOMWOJ76 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 a o co chodzi z tym IMO , rozumiem żę w okolicach Krakowa nikogo takiego nie znajdę kto się na tym dobrze zna czyli albo bielsko-biała albo w-wa. Aha jak dzisiaj jechałem to znowu przy 3biegu chciałem sprawdzić małe obroty jak przy logach i pedał do ziemi i przy 3000 notlauf, wyłączenie samochodu a potem chciałem sprawdzić i było ok wiec cos pokręcone jak znajdę czas to pojadę to sprawdzić do speców od chipów. Chyba że pierwsze turbinę przeczyścić, sztage rozruszać lepiej, może kata wyjąć no nie wiem jestem laikiem w TDI.
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 maki paliwa sa pomieszane ... chyba ze pedal nie byl do konca w podlodze ale i tak nie duzo to poprawi ... problem ze sterowanie turbo ... N75 walczy ile moze ale chyba problem jest mechaniczny ... [usyfione turbo chyba ze ktos sztanga krecil w co watpie ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się