Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Recommended Posts

Posted

widac ze auto po wirusie , masz wczesniejsze logi dynamiczne jak bylo wszystko ok , po zrobieniu programu

-przepływka zle działa ale to moze wina przeładowania

-przeładowanie o 0,2 bara , n75 nie radzi sobie ze zbiciem

Posted

nie mam wcześniejszych, bo go kupiłem gdzie szukac problemu bo niekiedy wchodzi w stan awaryjny przy wciśnięciu gazu powyżej 3000, wczoraj go trochę przegoniłem i później już nie wchodził w tryb awaryjny ale czemu wcześniej. pozdr

Posted

nie mam wcześniejszych, bo go kupiłem gdzie szukac problemu bo niekiedy wchodzi w stan awaryjny przy wciśnięciu gazu powyżej 3000, wczoraj go trochę przegoniłem i później już nie wchodził w tryb awaryjny ale czemu wcześniej. pozdr

może kierownice stały i po przegonieniu się rozruszały, częściej but do dechy TDI to lubią

Posted

czyli nazie jeździc, chyba ze znowu sie powtórzy tyb awaryjny tak mam rozumieć, czy jeszcze cos sprawdzać.

pozdr

Posted

tak jezdzic narazie a po twoim opisie ze jak pobutowałes to sie zmienilo tzn nie łapie notlaufa , to pewnie kierownice byly zastałe, ale problem pewnie powroci i turbo do czyszczenia (nie ma z tym tragedi - zobacz warsztat zrob to sam na temat czyszczenia kierownic w turbo)

Posted

Zrob grupe 011 dyn i nam zaprezentuj.... tak szczerze to pierwszy raz widze czipsa w ktorym ogrniaczenie dymienia jest wywalone wyzej niz zyczenie kierowcy.

Cuś mi sie obiło o uszy w tunigowym swiatku, ze zyczenie kierowcy "jest swiete".

Pozdrawiam

Posted

Zrob grupe 011 dyn i nam zaprezentuj.... tak szczerze to pierwszy raz widze czipsa w ktorym ogrniaczenie dymienia jest wywalone wyzej niz zyczenie kierowcy.

Cuś mi sie obiło o uszy w tunigowym swiatku, ze zyczenie kierowcy "jest swiete".

Pozdrawiam

jest ta grupa tylko nizej jak wszystkie sa tylko ze wszystko jest razem statyczne potem bs potem dynamiczne

Posted

jest ta grupa tylko nizej jak wszystkie sa tylko ze wszystko jest razem statyczne potem bs potem dynamiczne

Ano fakt nie zauwazylem.... :)

Do zalozyciela wątku...

Moim zdaniem to sie ten "czipstjuner" nie popisal. W logach to wyglada tak jakby ktos sztanga pokrecił, a nie mape zmienil. Regulacja doładowania jest płynna ale... turbina dmucha na granicy notlaufu.

Dobrze by bylo podjechac do kogos zeby rzucil na logi i na mapy okiem - IMO nie jest dobrze.

Posted

znaczy mapa napewno zmieniona bo daje 2091 ale i tak to dziwnie wyglada , musi to ktos obejrzec kto zna sie na mapach

Posted

a o co chodzi z tym IMO , rozumiem żę w okolicach Krakowa nikogo takiego nie znajdę kto się na tym dobrze zna czyli albo bielsko-biała albo w-wa. Aha jak dzisiaj jechałem to znowu przy 3biegu chciałem sprawdzić małe obroty jak przy logach i pedał do ziemi i przy 3000 notlauf, wyłączenie samochodu a potem chciałem sprawdzić i było ok wiec cos pokręcone jak znajdę czas to pojadę to sprawdzić do speców od chipów. Chyba że pierwsze turbinę przeczyścić, sztage rozruszać lepiej, może kata wyjąć no nie wiem jestem laikiem w TDI.

Posted

maki paliwa sa pomieszane ... chyba ze pedal nie byl do konca w podlodze ale i tak nie duzo to poprawi :naughty: ...

problem ze sterowanie turbo ... N75 walczy ile moze ale chyba problem jest mechaniczny ... [usyfione turbo chyba ze ktos sztanga krecil w co watpie ]

Posted

dzięki za sugestie,

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...