0g0N 3 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 (edytowane) Witam, mam taki problem po wymianie oleju u mechanika. Pojawił się problem szarpanie/skaczących obrotow. Dzieje się tak tylko do 2 tyś obr/min. Powyżej wszystko jest okej. Co to może być? Jutro przeprowadze nowa adaptacje (odlacze Aku, podłącze VAG'a i pojeżdżę przód tyl). Czy może mechanik dał za mało oleju? Chyba, że problem nie leży po stronie skrzyni a "silnika", a raczej jego osprzętu. Odczucie jest jakby skrzyni ale, może to szarpie silnik. Vag nie pokazuje żadnych bledow ani na skrzyni ani na silniku. Edytowane 21 Maja 2019 przez 0g0N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azalewsk 7 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Pytanie, czy mechanik wlał do skrzyni właściwy olej do skrzyń CVT czy taki od zwykłego automatu. Ten od CVT jest rzadszy i droższy. Miałem ten sam problem w A6 w multitroniku i sam robiłem remont skrzyni. Czego to ludzie nie wymyślą żeby opchnąć brykę?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0g0N 3 Opublikowano 24 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Olej kupowałem sam, do skrzyni cvt więc raczej wątpię, żeby to był olej. Jest to strasznie irytujące gdy jedziesz 80-90kmh obroty poniżej 2 tys i szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunjiie 0 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Odświeżę nieco. I znalazłeś rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się