Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 (edytowane) Witam wszystkich ! Ktoś pomoże rozczytać logi dynamiczne ? Z góry dzięki ! https://log.malonetuning.com/chart/256710#H8KLCAAow7PDsFwCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA Edytowane 4 Czerwca 2019 przez Piotr920310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Przepływka sporo zaniża wskazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Coś jeszcze można wywnioskować z tych logów ? Falują mi obroty na zimnym silniku.. ksztusi się a po chwili ustaje i jest git.. aż do następnego razu jak silnik ostygnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Że masz w c**j ubogą mieszankę przez brak przepływu. Wymień przepływomierz na boscha, potem pewnie lpg do regulacji i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 czyli przepływomierz na 100% do wymiany? i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 i dlaczego takie rzeczy mogą sie dziać tylko na zimnym silniku a na ciepłym wszystko ok..?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 37 minut temu, Piotr920310 napisał: i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu? W okolicach 105. Po logu ewidentnie widać, że przepływka niedomaga i różne może mieć objawy. Pytanie czy były jeszcze przy okazji jakieś błędy zapisane w sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 były i po usunięciu pojawiają: 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 1 minutę temu, przem8 napisał: Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg. ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Panowie jeszcze zrobiłem taki log dynamiczny jak przedstawiają w povagowanych oraz ten do odcinki i jeszcze takie pytanie.. dlaczego różnią się grupy 033 miedzy tymi logami.. 1.5k- 3k tys https://log.malonetuning.com/chart/257515?fbclid=IwAR37dfVQytZ3uX5TFs7eFmaEDQxaxKOo2RKc96YF6aEr56rF8fU4xDY08g4#H8KLCADDmsO8w7dcAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 1.5k-6k tys https://log.malonetuning.com/chart/256710?fbclid=IwAR0l662hpbZznKnNtVBRtsxJWVNevVL9g0ERUspxTEeNv91khw5IuyVYbVU#H8KLCADDpMO8w7dcAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 5 minut temu, Piotr920310 napisał: Panowie jeszcze zrobiłem taki log dynamiczny jak przedstawiają w povagowanych oraz ten do odcinki i jeszcze takie pytanie.. dlaczego różnią się grupy 033 miedzy tymi logami.. 1.5k- 3k tys https://log.malonetuning.com/chart/257515?fbclid=IwAR37dfVQytZ3uX5TFs7eFmaEDQxaxKOo2RKc96YF6aEr56rF8fU4xDY08g4#H8KLCADDmsO8w7dcAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 1.5k-6k tys https://log.malonetuning.com/chart/256710?fbclid=IwAR0l662hpbZznKnNtVBRtsxJWVNevVL9g0ERUspxTEeNv91khw5IuyVYbVU#H8KLCADDpMO8w7dcAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D dobra ok z***łem nie wykasowałem błędów przed wykonaniem logu... człowiek jednak cały czas się uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 W dniu 4.06.2019 o 22:19, Piotr920310 napisał: ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu przem8 zrobiłem tak jak poleciłes.. kupiłem używkę na sprawdzenie i to było to. Obroty nie falują i jest git. Jutro jadę do gazownika na regulację i wymianę filtrow. Dzięki za pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr920310 0 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 4.06.2019 o 22:16, przem8 napisał: Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg. logi dynamiczne po wymianie przepływomierza: https://log.malonetuning.com/chart/258100#H8KLCADCk8O9AF0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA jest widoczna poprawa, od czasu do czasu jeszcze sobie minimalnie bujnie obrotami. także byłem na regulacji LPG. jednak na VCDS pojawiają się błędy: 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent proszę o jakieś naprowadzenie pozdrawiam! Edytowane 12 Czerwca 2019 przez Piotr920310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się