Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy A4 B5 1.9 AJM


Wyngiel

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Nie znalazłem nigdzie tematu, który dotyczy tego samego problemu, z którym ja się zmagam. Mianowicie... Ostatnio zrobiło się gorąco (śr. 27 st.C) i samochód przestał mi jechać, a w zbiorniczku ubyło płynu chłodniczego. Według mojej amatorskiej diagnostyki mogło się to wszystko stać przez wysokie temperatury. Układ chłodzenia jest z gumowych przewodów, które po prostu mogły się rozszerzyć. Turbina zachowuje się jakby chciała, a nie mogła. Wydaje z siebie normalne dźwięki, załącza wtedy kiedy powinna, a autko za chuka nie jedzie tak dynamicznie jak wcześniej. Odłączałem także przepływomierz, dzisiaj kupię jeszcze tester uszczelki głowicy, chociaż na pierwszy rzut oka w zbiorniczku nie ma śladów oleju, białego dymu oraz niepokojącej pracy silnika. Może to EGR? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!

Edytowane przez Wyngiel
Zwiększenie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Achaa, a jak sie plyn nagrzeje do 85-90 stopni w chlodniejsze dni, to sie nie rozszerza? ?

sprawdz czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, rozszerza się :P ale tego płynu ubyło mi z dnia na dzień tyle, że zapaliła się kontrolka. Dolałem i trzyma poziom, a auto dalej nie jedzie. Dzięki, jutro sprawdzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wężyk podciśnienia z turbo, bardzo często w lato stare węże z podciśnienia pękają. Ten silnik bez turbo jakoś rozpędzi się do 70, potem nie ma nic mocy. Co do płynu sprawdź kruciec od podgrzewania płynu, tak też często są wycieki w tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero wróciłem z roboty, zjem obiad, wszystko sprawdzę i dam znać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały układ od turbiny aż po kolektor dolotowy jest szczelny. Czujnika powiem szczerze nie wiem jak sprawdzić. Płyn chłodniczy tak jak dolałem tak stoi. Jutro jestem umówiony na warsztat, żeby go podpiąć pod kompa, zobaczymy co wykaże. Dzięki chłopaki za podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że wężyk nie jest spękany na gruszce? U mnie też nie było widać, bo pęknięcie było pod oplotem, ale przy zakładaniu na gruszkę ewidentnie było pęknięcie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wiem że to nie ten temat pewnie Ale też mam ajm I mam taki problem że jak np z 2.5 tyś obrotów puszcze gaz żeby skręcić I wcisne sprzęgło żeby zmienić bieg potrafi mi zgasnac silnik nie zawsze lecz nieraz nieraz poprostu spadną obroty poniżej 900 i szybko wrócą no trochr to dziwne ale tak opisałem na przykładzie jak myślicie co to może być i potem jak tak zgaśnie ciężko odpalić wiadomo ciepły jest wtedy na zimnym tak nie robiłem bo nie będę piłowac go żeby sprawdzić czy też tak jest Ale nawet jeżeli zgasze go I jak jest ciepły i próbuje zapalić to ciężko jest musi trochę zakręcic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...