Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak iskry na 1 i 4 cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dziś podczas jazdy silnik zaczął chodzić na 3 cylindry. Błąd na kompie wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Poruszalem kablem WN. Odpalam i silnik pracuje normalnie. Wyczulem też przebicie na kablu 1 szego cylindra. Miałem nowy zestaw kabli BOSH.  Postanowiłem wymienić kable 1 i 4 cylindra bo łatwy dostęp. Jutro wyjazd a po powrocie zająć się resztą. Po wymianie kabli brak iskry na 1 i 4??? Zakładam stare kable to samo?? Czy padła cewka?? Bo zglupialem.... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Tez tak mialem. Wymiana cewki pomogla. Kable i swiece mialem praktycznie nowe dobrej firmy wiec odrazu cewke zmienilem. 

Edytowane przez wielkiszu666
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok. Dzięki za pomoc. Jaka tam jest cewka oryginalnie? BOSH? 

Opublikowano

Oj nie pamietam. Ja bralem beru bo kolega mi polecil ze niby lepsza. Dwa lata mam i narazie dziala bez problemu

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok. Cenowo podobnie z tego co widzę. Dzięki i pozdrawiam. 

Opublikowano

Witam. Problem rozwiązany. Cewka wymieniona na febi. Mechanik mówi że pochodzi. Przy okazji nowe świece, kable i wyczyszczona przepustnica. Auto chodzi bez zastrzeżeń. 

Opublikowano

Ja tez zawsze przy wymianie kabli czyszcze przepustnice bo i tak trzeba ja sciagnac zeby kable wymienic. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...