kamilocs Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Witam, mam problem z moim 2.5 tdi, w silniku ostatnio były regenerowane głowice i wymieniany rozrząd. Po złożeniu auta pojawił się problem długiego grzania świec żarowych nawet przy rozgrzanym silniku, po ich zgaśnięciu silnik trzeba kręcić kilka sekund zanim odpali i przez jakiś czas po zapaleniu utrzymuje wysokie obroty (ok. 1200) po czym powoli schodzi na prawidłowe i już chodzi elegancko, czyli ma moc, nie kopci, szybko nagrzewa się do 90 stopni. Ktoś spotkał się z czymś takim? jakie mogą być tego przyczyny? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
Tracer39 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Podłącz komputer, sprawdź błędy i wskazania czujnika temperatury silnika z rana.
kamilocs Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 Witam ponownie, ostatnio znajomy odłączył mi kostke od czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (komputer pokazywał jego błąd), bez niego silnik pali od strzała, od razu trzyma prawidłowe obroty. Myślałem że juz jestem w domu, ale po wymianie tego czujnika auto nadal trzeba długo kręcić i łapie wysokie obroty zaraz po uruchomieniu. Jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić? Dodam że świece cały czas długo świecą, więc problem z nimi jest raczej spowodowany czymś innym.
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Wygląda na to że ktoś coś kombinował z temperaturą z G-62 widzianą przez ECU . Zrób loga grupy pokazującej temperatury ( z G62, powietrza w dolocie i paliwa ). Loguj od momentu po włączeniu stacyjki przed porannym odpalaniem do chwili osiągnięcia temperatury roboczej przez silnik . Najlepiej jakby to było logowanko na biegu jałowym, bez dotykania gazu . Wrzuć go na vaglogi.pl i daj linka .
kamilocs Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam ponownie, dopiero teraz udało mi się zrobić logowanie, link tutaj: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Robiłem to pierwszy raz, więc prosze o info czy można cokolwiek z tego wyczytać, jeżeli tak to proszę o info co jest tam nie tak Z góry dzięki Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez kamilocs
piotrsob1 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Masz problem z czujnikiem temperatury powietrza doładowującego . Dopiero po prawie 19-stu minutach logowania zaczyna pokazywać wiarygodne wartości Gdzie on się znajduje w Twoim silniku to nie wiem , musisz sam to sobie ustalić , przeważnie jest zespolony z czujnikiem ciśnienia doładowania
kamilocs Opublikowano 23 Września 2019 Autor Opublikowano 23 Września 2019 Czujnik temp. powietrza zasysanego w moim silniku znajduje się w przepływce, namierzyłem go po tym, że odłączyłem kostke i od razu na kompie pokazało mi błąd czujnika temp. powietrza zasysanego. Podmieniłem całą przepływkę na inną używaną i nic to nie dało . Już mi ręce opadają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się