Zibi201 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Zabrałem się za wymianę kabli wysokiego napięcia w moim A4 B6 1.6 benzyna. Zdemontowałem dolot powietrza i chciałem odkręcić przepustnicę. Niestety nie jestem w stanie odkręcić dwóch bocznych śrub (dochodzi ta taka metalowa rurka od dołu). Prawdopodobnie łeb jednej śruby jest objechany, Mam pytanie - czy odłączał ktoś z Was węże dochodzące z boku do przepustnicy (chyba w płynem chłodzącym?). Jak wyjmę przepustnicę to czy będę musiał ją kalibrować? Wyczytałem gdzieś, że nie ale chciałem się upewnić. Z góry dzięki za pomoc.
bodzio.c Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Witam. Węże z płynem chłodzącym demontowałem, przepustnica u mnie nie wymagała kalibracji.
towek Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Śruby są na klucz imbus, płynu trochę poleci, kalibrację przepustnicy bez kabla najlepiej przeprowadzić przez rozgrzanie silnika do 90 stopni na biegu jałowym bez obciążeń.
maciej_m Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Ta rura od spodu jest od systemu recyrkulacji spalin. Jeżeli uda Ci się ją jednak odłączyć to odłącz tylko rurki od podciśnień i odłóż po prostu przepustnice "na bok", bez odłączania przewodów z płynem chłodzącym. Możesz też odłączyć rurę na drugim końcu od zaworu EGR i trochę przemieścić przepustnice ale nie wiem czy da Ci to wystarczająco dużo miejsca żeby zdjąć fajki przewodów WN z przyłączy cewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się