Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Oberwany DPF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moje audi od niedawno syczy przy dodawaniu gazu i wystąpił smród spalin spod maski moja diagnoza zerwana (przepalona) rura mocująca DPF wiec moje pytanie co zrobić zdemontować dpf i przyspawać ??? czerwona linia miejsce oberwania przy samym czole

timthumb.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, mareczek0987 napisał:

Witam moje audi od niedawno syczy przy dodawaniu gazu i wystąpił smród spalin spod maski moja diagnoza zerwana (przepalona) rura mocująca DPF wiec moje pytanie co zrobić zdemontować dpf i przyspawać ??? czerwona linia miejsce oberwania przy samym czole

 

Ściągaj i spawaj. Spaw ori jest od srodka i tak słaby, że przy wypalaniu depa temp. , która tam panuje jest tak wysoka, żę po jakimś czasie gdzieś puszcza. Im szybciej ogarniesz tym mniej problemów ... jak spaw pusci spaw to auto bedzie wypalało depa co chwile bo czujnik różnicy ciśnieni będzie podawał błędne dane ;)  niech Ci zrobią ładny porządny spaw od zewnetrznej strony flanszy. Tyle, że z wyczuciem bo jak zrobią za gruby spaw to nakrętki nie będą dochodzić do końca ;) 

Opublikowano
6 godzin temu, Norbas napisał:

Ściągaj i spawaj. Spaw ori jest od srodka i tak słaby, że przy wypalaniu depa temp. , która tam panuje jest tak wysoka, żę po jakimś czasie gdzieś puszcza. Im szybciej ogarniesz tym mniej problemów ... jak spaw pusci spaw to auto bedzie wypalało depa co chwile bo czujnik różnicy ciśnieni będzie podawał błędne dane ;)  niech Ci zrobią ładny porządny spaw od zewnetrznej strony flanszy. Tyle, że z wyczuciem bo jak zrobią za gruby spaw to nakrętki nie będą dochodzić do końca ;) 

ok dzięki za odp . A nie można spawu od zewnątrz puścić . A co do samego dpf jak go wykręcić od spodu ? wymaga wielkiej mechaniki ?

Opublikowano

Może puscic od zewnątrz... może zrobić nawet dwa ;)  Co do wyciągnięcia depa to troszkę trzeba się nagimnastykować i pomęczyć ;)   Podnośnik wskazany, do tego trzeba półoś poluzować od strony skrzyni/ osłone przegubu wewnętrznego, tłumik drgań rury wydechowej, czujniki, przewody cisnienia spalin, klamra łącząca i 3 nakrętki przy turbo.   Jak będziesz robił to sam i nie masz pistoletu indukcyjnego to nie rozłaczaj rury z siateczką,  która łączy się z depem 3-a śrubami bo zerwiesz gwint na depie. Wtedy trzeba rozwiercać szpiki, nagrzac porządnie i wybić.... 

Opublikowano
1 godzinę temu, Norbas napisał:

Może puscic od zewnątrz... może zrobić nawet dwa ;)  Co do wyciągnięcia depa to troszkę trzeba się nagimnastykować i pomęczyć ;)   Podnośnik wskazany, do tego trzeba półoś poluzować od strony skrzyni/ osłone przegubu wewnętrznego, tłumik drgań rury wydechowej, czujniki, przewody cisnienia spalin, klamra łącząca i 3 nakrętki przy turbo.   Jak będziesz robił to sam i nie masz pistoletu indukcyjnego to nie rozłaczaj rury z siateczką,  która łączy się z depem 3-a śrubami bo zerwiesz gwint na depie. Wtedy trzeba rozwiercać szpiki, nagrzac porządnie i wybić.... 

dziękuję za tak dokłada odpowiedź . A co może skutkować dalsza jazda w tym stanie mechanika mam za tydzień a codziennie do pokonania prawie 100 km

Opublikowano

Może się częściej wypalać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...