mareczek0987 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Witam moje audi od niedawno syczy przy dodawaniu gazu i wystąpił smród spalin spod maski moja diagnoza zerwana (przepalona) rura mocująca DPF wiec moje pytanie co zrobić zdemontować dpf i przyspawać ??? czerwona linia miejsce oberwania przy samym czole
Norbas Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Godzinę temu, mareczek0987 napisał: Witam moje audi od niedawno syczy przy dodawaniu gazu i wystąpił smród spalin spod maski moja diagnoza zerwana (przepalona) rura mocująca DPF wiec moje pytanie co zrobić zdemontować dpf i przyspawać ??? czerwona linia miejsce oberwania przy samym czole Ściągaj i spawaj. Spaw ori jest od srodka i tak słaby, że przy wypalaniu depa temp. , która tam panuje jest tak wysoka, żę po jakimś czasie gdzieś puszcza. Im szybciej ogarniesz tym mniej problemów ... jak spaw pusci spaw to auto bedzie wypalało depa co chwile bo czujnik różnicy ciśnieni będzie podawał błędne dane niech Ci zrobią ładny porządny spaw od zewnetrznej strony flanszy. Tyle, że z wyczuciem bo jak zrobią za gruby spaw to nakrętki nie będą dochodzić do końca
mareczek0987 Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 6 godzin temu, Norbas napisał: Ściągaj i spawaj. Spaw ori jest od srodka i tak słaby, że przy wypalaniu depa temp. , która tam panuje jest tak wysoka, żę po jakimś czasie gdzieś puszcza. Im szybciej ogarniesz tym mniej problemów ... jak spaw pusci spaw to auto bedzie wypalało depa co chwile bo czujnik różnicy ciśnieni będzie podawał błędne dane niech Ci zrobią ładny porządny spaw od zewnetrznej strony flanszy. Tyle, że z wyczuciem bo jak zrobią za gruby spaw to nakrętki nie będą dochodzić do końca ok dzięki za odp . A nie można spawu od zewnątrz puścić . A co do samego dpf jak go wykręcić od spodu ? wymaga wielkiej mechaniki ?
Norbas Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Może puscic od zewnątrz... może zrobić nawet dwa Co do wyciągnięcia depa to troszkę trzeba się nagimnastykować i pomęczyć Podnośnik wskazany, do tego trzeba półoś poluzować od strony skrzyni/ osłone przegubu wewnętrznego, tłumik drgań rury wydechowej, czujniki, przewody cisnienia spalin, klamra łącząca i 3 nakrętki przy turbo. Jak będziesz robił to sam i nie masz pistoletu indukcyjnego to nie rozłaczaj rury z siateczką, która łączy się z depem 3-a śrubami bo zerwiesz gwint na depie. Wtedy trzeba rozwiercać szpiki, nagrzac porządnie i wybić....
mareczek0987 Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 1 godzinę temu, Norbas napisał: Może puscic od zewnątrz... może zrobić nawet dwa Co do wyciągnięcia depa to troszkę trzeba się nagimnastykować i pomęczyć Podnośnik wskazany, do tego trzeba półoś poluzować od strony skrzyni/ osłone przegubu wewnętrznego, tłumik drgań rury wydechowej, czujniki, przewody cisnienia spalin, klamra łącząca i 3 nakrętki przy turbo. Jak będziesz robił to sam i nie masz pistoletu indukcyjnego to nie rozłaczaj rury z siateczką, która łączy się z depem 3-a śrubami bo zerwiesz gwint na depie. Wtedy trzeba rozwiercać szpiki, nagrzac porządnie i wybić.... dziękuję za tak dokłada odpowiedź . A co może skutkować dalsza jazda w tym stanie mechanika mam za tydzień a codziennie do pokonania prawie 100 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się