Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t bfb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy. Mam do was prośbę. Pomóżcie zdiagnozować mi przyczynę nietypowego zachowania. Otóż auto raz jedzie a raz jakby coś go dławiło. Zrobiłem logi które to potwierdzają ale nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy dlatego zwracam się do was o pomoc. Wstawie logi z momentu kiedy auto moim zdaniem było przydławione i logi po usunieciu bledow których tak naprawdę nie było (wchodzę w bledy silnika nie ma zadnych a mimo to daje kasuj bledy). Zauważylem ze auto wtedy odżywa.

LOGI PRZED SKASOWANIEM "BLEDOW"

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LOGI PO SKASOWANIU BLEDOW

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez mazur_1987
Opublikowano (edytowane)

Logi wrzuć na vaglogi.pl

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Ok, poprawiłem.

Opublikowano (edytowane)

Turbo przeładowuje. Sprawdź podciśnienia, szczelność dolotu oraz zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. Do sprawdzenia jeszcze dv.

Stąd masz pewnie wrażenie, że raz o wiele lepiej idzie, bo pompuje wtedy nawet o 0,4b więcej niż ma zadane w serii więc nic dziwnego :D  Doprowadź to do ładu i zrób program to będzie jechać jako tako :D

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Dzieki Przem8 za odpowiedz. Postaram sie to co napisales ogarnac w krotkim czasie i wtedy wrzuce loga.

Zastanawiam sie czy problem przeladowania nie jest zwiazany z wastegate poniewaz mialem wymieniana gruszke a klapka byla ustawiana w ten sposob zeby zaczynala sie otwierac przy cisnieniu 0,45bara

Opublikowano (edytowane)

Jeśli po odpięciu n75 będzie w logu pompować 0,3b to jest ok. Z resztą klapka powinna zaczynać się uchylać  przy 0,3b

Jak masz możliwość to podmień jeszcze n75 albo go chociaż przemyj wd ale to dopiero po sprawdzeniu podciśnień itp. jak nic nie wyjdzie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Witam.

Szczelność sprawdzona- jest ok, dv-ka popuszcza tzn. jak wcisne tłoczek zatkam krociec z góry to po chwili tłoczek opada.

zrobiłem logi tak jak prosiles z odpieta wtyczka od n75 tutaj log

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Po zrobieniu loga obserwowałem Cisnienie ale juz z podpieta wtyczka do n75 i ciśnienie na wolnych obrotach wynosilo 970 czyli atmosferyczne a po depnieciu dochodzilo do 1850 natomiast po zmianie biegu z 3ciego na 4 ty ciśnienie pokazalo 2070 cos dużo...

Opublikowano

Sztanga trochę za mocno naciągnięta. Szczelność sprawdzona kompresorem? Za dużo prawie 2x pompuje.

Opublikowano

tak szczelność sprawdzana kompresorem przy ok 1ba

dziwne jest to ze dzisiaj ani razu nie wpadl mi w tryb awaryjny a przy takim przeladowaniu chyba powinien.

sztanga otwiera się przy 0,45 czyli trzeba było by ustawić na 0,3ba?

N75 nowy zapomniałem dodac...

Opublikowano (edytowane)
54 minuty temu, mazur_1987 napisał:

trzeba było by ustawić na 0,3ba?

Dokładnie, po odpięciu n75 powinno pokazywać 0,3, a nie prawie 0,4b jak teraz.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...