MarcinRoz Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 Pod lupą wtryski i dpf bo owy się zbyt często wypala. Średnio co 100km. Błędów brak. Auto jest zamulone od dołu jak i w trasie. Próbowałem wyczyścic filtr pianką JLM aplikowaną przez czujnik bezpośrednio do DPF ale nie przyniosło to skutku. Nawet mam wrażenie, że zawalalił się jeszcze bardziej bo ciśnienie na wolnych obrotach jest 18 kPa a offset 2-4 kPa. Dziś też zrobiłem loga bez uruchamiania silnika i pokazuje mi 4 kPa ciśnienia różnicowego, a offset jest 2 kPa.... Dzięki z góry za rady LOG-01-IDE00427__10.xlsx LOG-01-IDE00021__11.xlsx LOG-01-IDE00432__5.xlsx LOG-01-IDE00351__6.xlsx LOG-01-IDE00025__11.xlsx LOG-01-IDE00433__3.xlsx Log-WAUZZZ8K69A161951-309617.xml Log-WAUZZZ8K69A161951-309479.xml Log-WAUZZZ8K69A161951-309392-stan przed czyszczeniem.txt Log-WAUZZZ8K69A161951-309392-przed czyszczeniem dpf.txt Log-po czyszczeniu.txt
MarcinRoz Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 Nikt nie pomoże?? Jeśli tekst lub logi są nieczytelne to zrobie po raz kolejny. ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się