wojtass_19 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów, Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam Logi statyczne: 001 004 013 023 Basic Settings: 003 004 Logi dynamiczne: 001 003 008 011 001-004-010 003-008-011 Edytowane 19 Lipca 2019 przez wojtass_19
Tracer39 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Prawdopodobnie nie masz AWX tylko AVB (105KM) po chipie lub zmieniony sterownik silnika od takiej wersji.
kamil-vag Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 W dniu 19.07.2019 o 20:40, wojtass_19 napisał: Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Mimo, że przepływ jest cały czas odpowiedni (>850mg), to sterownik tnie dawkę praktycznie w całym zakresie... Coś tu jest nie tak... sterownik 038906019JL jest rzeczywiście od AVF...
Lukasz a4 Mława Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Dziwne że w 130 km awx/avf i masz takie małe doładowanie zadane. Coś tam było kombinowane.
kamil-vag Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Pasowało by tu wgrać serię i wtedy robić logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się