PITERO12 Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 Auto od 1000 rmp do jakiś 2500 rpm ledwo jedzie potem coś ma kopa ale to nie jest to. Auto po wymianie słupka silnika turbo po regeneracji wszystkie podcisnienia wydają się ok przepływka podmieniona przepustnicy egr nowa ori.
Marcin Kaszyński Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 Hej, Kolego, miałem podobne problemy. Dała radę wymiana n75 i wyciągnięcie turbo i danie go na sprawdzenie przepływu powietrza przez turbo. I to pomaga ustawić zmienna geometrie a turbiny KKK w tym modelu są bardzo wrażliwe na zmiany. Więc jak robiła to firma która nie ustawia geometrii na specjalnej maszynie a nie każde taką mają to ja bym zaryzykował wymontował turbo i dał gdzieś do ustawienia gdzie to robią. Mi po samym ustawieniu geometrii, przybyło jakieś 40 km. Co do n75 to u mnie nie zawalił się sam czujnik (i tak go wymieniłem) co same kable od elektryki, kostka praktycznie wisiała na przewodach które były odkryte i polamane. A jak tam wyglądają u Ciebie logi z wtrysków? P.S. BRD maja strasznego laga.
PITERO12 Opublikowano 29 Lipca 2019 Autor Opublikowano 29 Lipca 2019 Które są logi od wtrysków jestem nie obeznany w Audi niegdy przy tym nie robiłem turbo zrobione Perfect bo znajomy robił więc to wykluczam
nadybek Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Przy braku mocy logi grupy 003 008 i 011 to podstawa. Zrob te 3 logi razem w wcisnietym przycisku "Turbo". Do tego zrob logi 003BS i 011BS i z samego rana przed odpaleniem silnika bodajrze 007 statyczny -kanal na ktorym sa temperatury ( tu moze byc nawet screen).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się