Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ 1.8T AWT ], Passat B5 FL, Analiza Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam gorąco wszystkich. 

Chciałbym poprosić kogoś o przeanalizowanie moich logów z Passata 1.8 T AWT ponieważ mam ogromny problem z silnikiem. Zaczynam od logów ponieważ najpierw chciałbym uzyskać wasze opnie na ten temat co myślicie o kondycji tego motoru, a problem opiszę w osobnym temacie.  

Statyczny:
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html
Dynamiczny:
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html

Edytowane przez Michal_Kg
Opublikowano (edytowane)

Po co tyle grup? 2+33, 3+20 i 115+118 się robi dynamicznie.

To co się da wyczytać, czyli doładowanie, przepływ to jest ok. Te logi są z maja więc nie wiem czy tak aktualne ?

Edytowane przez przem8
Opublikowano
28 minut temu, przem8 napisał:

Po co tyle grup? 2+33, 3+20 i 115+118 się robi dynamicznie.

To co się da wyczytać, czyli doładowanie, przepływ to jest ok. Te logi są z maja więc nie wiem czy tak aktualne ?

Wiesz co jestem, że tak powiem początkujący w sprawach komputer, logi i inne z tym związane do tego jestem kierowcą nie ma mnie na co dzień w domu i nie zawsze mam czas zajrzeć na forum ale coś we mnie pękło i chcę zająć się tym autem, bo stoi już ponad 4 miesiące ale nadmienię tylko w czym mam problem, bo cały charakter i szczegóły założę w osobnym temacie może ktoś spotkał się z podobną sprawą. 
Otóż od 4000 rpm silnik zaczyna przerywać i szarpie. Nie mam gazu i nigdy nie miałem padł mi CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU, bo auto gasło ( a ja totalny debi..... próbowałem go odpalać jak diesla czyli ktoś mnie pociągnął a ja kręciłem żeby załapał szkoda słów na moją tamtejszą głupotę... ) i za trzecim chyba razem jak załapał włączyłem dwójkę i powoli chciałem ruszyć auto się potężnie zadławiło szarpnęło ale pojechało dalej. Ja zamówiłem lawetę od razu na serwis Bosch'a akurat taki był najbliżej wymienili czujnik auto odpala jak trzeba ALE od 4000 zaczyna szarpać.... Nie wiem czy rozrząd łańcuszek przeskoczył, czy napinacz siadł nie wiem..... Błędy jak zaczyna szarpać za każdym razem zapalają się

16705 i 16395

Opublikowano (edytowane)

Odczytaj wartość z gr.93 i będzie wiadomo jak rozrząd ustawiony. Jakiej firmy czujnik?

Zrób loga 90+93 z normalnej jazdy żeby zobaczyć czy działają zmienne fazy.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Odczytaj wartość z gr.93 i będzie wiadomo jak rozrząd ustawiony. Jakiej firmy czujnik?

Zrób loga 90+93 z normalnej jazdy żeby zobaczyć czy działają zmienne fazy.

Trochę to potrwa jestem aktualnie w Norwegi i zmierzam na północ także wrócę na przyszły weekend ale jak wcześniej napisałem serce mnie już za bardzo boli także biorę się za wyleczenie silnika i na pewno zrobię te logi, które podałeś. 

 

Czujnik położenia wału oczywiście BOSCH żaden zamiennik. 

Opublikowano

Na moje oko to wali zapłon w ch... ale nie z powodu cewek świec etc. 

Sprawdzić napięcie i ustawienie rozrządu. 

Sprawdzić pompę paliwa 

na końcu stan hydropopychaczy 

Ale to jest tylko moje zdanie na podstawie doświadczenia w podobnym przypadku logów i opisu właściciela. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...