Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T po zamontowaniu FMIC 180 logi do oceny.


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Do auta wpadł FMIC o wymiarach rdzenia 550x180x65. Ogólnie super bo przy dzisiejszej temperaturze nie jest już odczuwalny spadek mocy. Wydawało mi się że jednak czuć laga i porobiłem dziś logi przy temp. ok 32 C. 

Pb

115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_EIE93.html

002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_12v9i.html

003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_fZLsN.html  

Lpg

115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_1xemxc7.html

002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_m4234DF.html

003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_JwOi5.html

Krótka trasa pod obciążeniem na LPG

http://vaglogi.pl/log-115_118_SZIxbvq.html

http://vaglogi.pl/log-033_118_0rWHdJS.htmz

Można jakoś ożywić wstawanie turbiny czy lepiej zostawić jak jest i nie kombinować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było tuż po programie który robił kolega z forum na seryjnym SMIC przy temp. ok 22 C

http://vaglogi.pl/log-115_118_80LhkY.html

Tak było na serii:

http://vaglogi.pl/log-115_118_gq84v.html

 

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje dosyć wolno nie da się ukryć ale przed FMICem było tak samo moim zdaniem po logach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, soul87 napisał:

Turbo wstaje dosyć wolno nie da się ukry

Fakt mam jeszcze kata na pokładzie oraz na zimnym podczas mocniejszego przyspieszenia slychac jakby turbo ocieralo.... Po kilku minutach wszystko cichnie. Auto ma tak już 6 lat ( odkąd kupiłem tak było) i jeszcze się nie wysypało więc może gdzieś żeliwo pęknięte. Katalizotor bym chętnie wydłubał ale na każdym przeglądzie u Nas sprawdzają spaliny na Pb oraz LPG.

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, soul87 napisał:

Wywal kata zobaczysz ze będzie lepszy spool 

Czy jeśli "piec" zdrowy jest szansa na przegląd bez kata? Dużo ludzi ma DP i jakoś jeździ, ciągle straszą tym że jak uruchomią CEPIK to nie będzie pobłażania bo wyniki z analizatora trafią bezpośrednio do bazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuc DP , kata odloz na półke, jak bedzie problem zalozysz kata i na przeglad ;)  co za problem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się obawiam że śruby nie puszcza i że nie dam rady. Dużo z tym roboty? Może te dźwięki na zimnym to właśnie wkład oderwany ale fakt bez ściągnięcia to wróżenie z kuli...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sprawa. Wstawiłbym sportowego kata gdybym widział że turbo odzyje ale to ok 900zl więc tak myślę żeby kupić samą puszkę z wybitym wkładem. Po zamontowaniu planuje zrobić logi 115 i 118 i jeśli będzie ok to do przeglądu  zostawiam wydmuszkę jeśli mój stary kat będzie ok i logi nie będę dużo lepsze to chce zostawić stary i sprawdzać turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a3 po chipsie wyrzuciłem kata z myślą, że turbo szybciej będzie się zbierać i żadnej różnicy, wstaje podobnie jak u Ciebie. Kat wyglądał jak nówka.

Najprędzej turbo jest zmęczone życiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, przem8 napisał:

Najprędzej turbo jest zmęczone życiem.

Też tak mi się wydaje bo kat na przeglądach zawsze był ok i dbam o to by się nie zapchał dając w palnik ? Kurczę żeby była gwarancja że oddam moje k03 do regeneracji i będzie znaczna poprawa to bym się skusił. Tak z ciekawości regenerowane k03 przy jakiej wartości może wstać do 1 Bara?l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, przem8 napisał:

W a3 po chipsie wyrzuciłem kata z myślą, że turbo szybciej będzie się zbierać i żadnej różnicy, wstaje podobnie jak u Ciebie. Kat wyglądał jak nówka.

Najprędzej turbo jest zmęczone życiem.

Jeden przypadek nie daje reguły.

 

Najczesciej jednak kat spowalnia spool nawet na serii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wstawania to mozna tutaj jeszcze podziałać softem minimalnie, zapewne masz AVJ w ktorym nie wiedziec czemu fabrycznie jest dosyć "lajtowe" sterowanie zaworkiem n75, widac ze przy booscie 1200 mbar n75 zaczyna schodzic z 95%... 

Ale Najlepsze efekty da wywalenie kata i poprawka softu

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam AWT strojone na miejscu przez Łukasza13 więc softa nie będę już ruszał.. Dobra nie ma co na siłę się spinać i jak się rozwali to wtedy albo regeneracja albo regenerowane k03s z Turbo tec. Tak z ciekawości zdrowe k03 przy jakich obrotach osiągnie 1 bar a przy jakich k03s?

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kata na dp nie przejdzie. Auto spełnia normę E4.

Dlatego ja mam kata sportowego.

Edytowane przez GRADIENT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś logi 115 i 118 żeby zobaczyć jak turbo wstaję na takim sportowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...