Marcin13 Opublikowano 1 Września 2019 Opublikowano 1 Września 2019 Witajcie. Do auta wpadł FMIC o wymiarach rdzenia 550x180x65. Ogólnie super bo przy dzisiejszej temperaturze nie jest już odczuwalny spadek mocy. Wydawało mi się że jednak czuć laga i porobiłem dziś logi przy temp. ok 32 C. Pb 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_EIE93.html 002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_12v9i.html 003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_fZLsN.html Lpg 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_1xemxc7.html 002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_m4234DF.html 003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_JwOi5.html Krótka trasa pod obciążeniem na LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_SZIxbvq.html http://vaglogi.pl/log-033_118_0rWHdJS.htmz Można jakoś ożywić wstawanie turbiny czy lepiej zostawić jak jest i nie kombinować?
Marcin13 Opublikowano 1 Września 2019 Autor Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) Tak było tuż po programie który robił kolega z forum na seryjnym SMIC przy temp. ok 22 C http://vaglogi.pl/log-115_118_80LhkY.html Tak było na serii: http://vaglogi.pl/log-115_118_gq84v.html Edytowane 1 Września 2019 przez Marcin13
soul87 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Turbo wstaje dosyć wolno nie da się ukryć ale przed FMICem było tak samo moim zdaniem po logach.
Marcin13 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) 23 minuty temu, soul87 napisał: Turbo wstaje dosyć wolno nie da się ukry Fakt mam jeszcze kata na pokładzie oraz na zimnym podczas mocniejszego przyspieszenia slychac jakby turbo ocieralo.... Po kilku minutach wszystko cichnie. Auto ma tak już 6 lat ( odkąd kupiłem tak było) i jeszcze się nie wysypało więc może gdzieś żeliwo pęknięte. Katalizotor bym chętnie wydłubał ale na każdym przeglądzie u Nas sprawdzają spaliny na Pb oraz LPG. Edytowane 2 Września 2019 przez Marcin13
soul87 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Wywal kata zobaczysz ze będzie lepszy spool
Marcin13 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 6 minut temu, soul87 napisał: Wywal kata zobaczysz ze będzie lepszy spool Czy jeśli "piec" zdrowy jest szansa na przegląd bez kata? Dużo ludzi ma DP i jakoś jeździ, ciągle straszą tym że jak uruchomią CEPIK to nie będzie pobłażania bo wyniki z analizatora trafią bezpośrednio do bazy.
soul87 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Wrzuc DP , kata odloz na półke, jak bedzie problem zalozysz kata i na przeglad co za problem
Marcin13 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Trochę się obawiam że śruby nie puszcza i że nie dam rady. Dużo z tym roboty? Może te dźwięki na zimnym to właśnie wkład oderwany ale fakt bez ściągnięcia to wróżenie z kuli... Edytowane 2 Września 2019 przez Marcin13
Marcin13 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 Jeszcze jedna sprawa. Wstawiłbym sportowego kata gdybym widział że turbo odzyje ale to ok 900zl więc tak myślę żeby kupić samą puszkę z wybitym wkładem. Po zamontowaniu planuje zrobić logi 115 i 118 i jeśli będzie ok to do przeglądu zostawiam wydmuszkę jeśli mój stary kat będzie ok i logi nie będę dużo lepsze to chce zostawić stary i sprawdzać turbo...
przem8 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 W a3 po chipsie wyrzuciłem kata z myślą, że turbo szybciej będzie się zbierać i żadnej różnicy, wstaje podobnie jak u Ciebie. Kat wyglądał jak nówka. Najprędzej turbo jest zmęczone życiem.
Marcin13 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 25 minut temu, przem8 napisał: Najprędzej turbo jest zmęczone życiem. Też tak mi się wydaje bo kat na przeglądach zawsze był ok i dbam o to by się nie zapchał dając w palnik ? Kurczę żeby była gwarancja że oddam moje k03 do regeneracji i będzie znaczna poprawa to bym się skusił. Tak z ciekawości regenerowane k03 przy jakiej wartości może wstać do 1 Bara?l
soul87 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 56 minut temu, przem8 napisał: W a3 po chipsie wyrzuciłem kata z myślą, że turbo szybciej będzie się zbierać i żadnej różnicy, wstaje podobnie jak u Ciebie. Kat wyglądał jak nówka. Najprędzej turbo jest zmęczone życiem. Jeden przypadek nie daje reguły. Najczesciej jednak kat spowalnia spool nawet na serii.
soul87 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Co do wstawania to mozna tutaj jeszcze podziałać softem minimalnie, zapewne masz AVJ w ktorym nie wiedziec czemu fabrycznie jest dosyć "lajtowe" sterowanie zaworkiem n75, widac ze przy booscie 1200 mbar n75 zaczyna schodzic z 95%... Ale Najlepsze efekty da wywalenie kata i poprawka softu Edytowane 3 Września 2019 przez soul87
Marcin13 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Mam AWT strojone na miejscu przez Łukasza13 więc softa nie będę już ruszał.. Dobra nie ma co na siłę się spinać i jak się rozwali to wtedy albo regeneracja albo regenerowane k03s z Turbo tec. Tak z ciekawości zdrowe k03 przy jakich obrotach osiągnie 1 bar a przy jakich k03s? Edytowane 3 Września 2019 przez Marcin13
GRADIENT Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) Bez kata na dp nie przejdzie. Auto spełnia normę E4. Dlatego ja mam kata sportowego. Edytowane 5 Września 2019 przez GRADIENT
Marcin13 Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 Masz jakieś logi 115 i 118 żeby zobaczyć jak turbo wstaję na takim sportowym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się