Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pisze tutaj bo nie mam już sił... 2.0 tdi BPW multitronic . Wymienione przeguby wewnętrzne i zewnętrzne, wyważone koła, zregenerowane wtryski, zrobione logi (wyszły w granicach od 0,09-0,13). Trzęsie przy przyspieszaniu w granicach 2100-2400 i naprawdę nie mam pomysłu ani sił już do tego... Nie, nie jest to dwumas jak każdy mówi bo dwumas ma całkiem inna charaktersytyke zużycia, dlatego pytam co jeszcze mam sprawdzić albo zrobić żeby to ustało bo na autostrdzie albo przy dynamiczniejszy wyprzedzaniu jest dramat...

Opublikowano

czy zrobiłeś logi podczas jazdy właśnie w momencie szarpania? 

Opublikowano

EGR jest winny. Miałem to samo, wyczyścić, zaślepić, usunąć elektronicznie 

Opublikowano

Witajcie!
Też to mam u mnie w multitronicu z silnikiem BLB i się zastanawiam nad przyczyną.
Korekty mam OK, półosie wymienione. Mam jeszcze podejrzenie do poduszek silnika (lewa krwawi), ale moje podejrzenia coraz bardziej kierują się w stronę skrzyni multitronic....
Może to być od skrzyni w/g Was?

Opublikowano
W dniu 12.09.2019 o 10:00, arekx123 napisał:

EGR jest winny. Miałem to samo, wyczyścić, zaślepić, usunąć elektronicznie 

Wszystko byłoby okej tylko musiałbym zrobić to samo z DPFem? Niestety takowy posiadam również... 

Opublikowano

Jeśli byś usuwal EGR to mógłbyś przy okazji wyrzucić Dpf. Mi tak znajomy polecił oraz to zrobił i jestem bardzo zadowolony. Trzęsienie przestało,  auto zaczęło wkoncu normalnie oddychać i jeździć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...