kleeju Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 16 March 2009 21:56:42 1.9l R4 EDC 00AG 0803 Group A: 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 1.04.1984 STAMP /min mg/R mg/R % 0.72 1617 395.0 410.0 59.8 1.01.1980 2184 850.0 585.0 4.08.2009 1.02.1987 2268 850.0 555.0 4.08.2009 1.03.1995 2394 850.0 555.0 4.08.2009 5.03.2009 2499 850.0 565.0 4.08.2009 1.06.2015 2583 850.0 560.0 4.08.2009 1.07.1931 2688 850.0 560.0 4.08.2009 1.08.1950 2814 850.0 550.0 4.08.2009 1.09.1959 2961 850.0 550.0 4.08.2009 1.10.1967 3087 850.0 550.0 4.08.2009 1.11.1975 3234 850.0 555.0 4.08.2009 1.12.1986 3381 850.0 555.0 4.08.2009 13.94 3507 850.0 555.0 4.08.2009 15.01.2009 3654 850.0 560.0 4.08.2009 16.11.2009 3759 850.0 560.0 4.08.2009 17.22 3885 850.0 560.0 4.08.2009 18.37 4011 850.0 550.0 4.08.2009 19.54 4158 850.0 560.0 4.08.2009 20.72 3822 850.0 415.0 4.08.2009 21.89 4137 850.0 535.0 4.08.2009 23.06.2009 4242 850.0 560.0 4.08.2009 24.25 4347 850.0 565.0 4.08.2009 25.44 4431 850.0 570.0 4.08.2009 Group C: 008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.35 1575 9.04.2009 38.8 24.04.2009 1.01.1943 2142 42.0 41.0 32.0 1.02.1951 2247 43.4 41.0 28.04.2009 1.03.1959 2352 43.2 41.0 28.02.2009 1.04.1967 2457 43.0 41.2 27.06.2009 1.05.1977 2541 42.8 41.4 27.08.2009 1.06.1992 2646 42.6 41.2 27.06.2009 8.10.2009 2751 42.4 41.0 27.04.2009 1.09.2023 2919 42.2 40.8 27.02.2009 1.10.1931 3045 41.8 40.8 26.06.2009 1.11.1939 3192 41.8 40.6 27.0 1.12.1949 3318 41.6 40.4 26.04.2009 13.58 3465 41.4 40.0 27.0 14.65 3591 41.4 39.8 27.0 15.75 3717 41.2 39.6 27.0 16.84 3843 41.0 39.0 26.08.2009 17.98 3969 41.0 38.4 27.02.2009 19.15 4116 40.8 38.4 27.02.2009 20.33 3717 0.0 39.6 17.08.2009 21.50 4095 39.0 38.4 23.0 22.67 4221 38.2 38.0 26.02.2009 23.86 4326 36.6 36.6 27.0 25.03.2009 4410 36.2 33.6 26.02.2009 Group B: 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.00 1533 1030.2 1173.0 39.0 1.08.2009 2016 1948.2 1295.4 45.4 1.02.2016 2205 1948.2 1213.8 92.4 1.03.2023 2310 1948.2 1173.0 92.4 1.04.1931 2415 1948.2 1173.0 92.4 1.05.1940 2520 1948.2 1193.4 92.4 1.06.1953 2625 1948.2 1193.4 92.4 1.07.1971 2709 1948.2 1203.6 92.4 1.08.1986 2856 1948.2 1213.8 92.4 1.09.1995 3003 1948.2 1224.0 92.4 11.03.2009 3129 1948.2 1244.4 92.4 12.11.2009 3276 1948.2 1254.6 92.4 13.22 3423 1948.2 1275.0 92.4 14.30 3549 1948.2 1305.6 92.4 15.38 3696 1948.2 1336.2 92.4 16.47 3801 1948.2 1356.6 92.4 17.59 3927 1948.2 1377.0 92.4 18.77 4074 1938.0 1407.6 92.4 19.94 3927 1060.8 1417.8 59.8 21.11.2009 4032 1438.2 1264.8 92.4 22.28 4179 1907.4 1417.8 92.4 23.46 4284 1846.2 1479.0 92.4 24.64 4368 1795.2 1519.8 92.4 sa to moje pierwsze logi prosze o wyrozumialosc i chyba mam przeplywke do wymiany ??? czy n75 ma cos do przeplywki???
jachim858427 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Przepływka lub strasznie zanieczyszczony filtr powietrza.
spanky Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Przepływka lub strasznie zanieczyszczony filtr powietrza. zostawcie lmm w spokoju [mozliwe ze padla-wartosc 550] ale nie ma co wrozyc skoro doladowanie jest na poziomie Group B: 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.00 1533 1030.2 1173.0 39.0 1.08.2009 2016 1948.2 1295.4 45.4 1.02.2016 2205 1948.2 1213.8 92.4 1.03.2023 2310 1948.2 1173.0 92.4 1.04.1931 2415 1948.2 1173.0 92.4 1.05.1940 2520 1948.2 1193.4 92.4 1.06.1953 2625 1948.2 1193.4 92.4 1.07.1971 2709 1948.2 1203.6 92.4 1.08.1986 2856 1948.2 1213.8 92.4 1.09.1995 3003 1948.2 1224.0 92.4 11.03.2009 3129 1948.2 1244.4 92.4 12.11.2009 3276 1948.2 1254.6 92.4 1
kleeju Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 witam wykoanlem jeszcze raz wszsytki logi chyba wszystkie dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70ebaefbfb51fcb0.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56f58c4049f725bd.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72415af36c733386.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c04d3a8fbe15557b.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d1bc33b857f88a5.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad4d14cd220b3778.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f72bf1661d4a0da.html statyczne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfe5b8866d420047.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ad0ecd570089abb.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b525f672602f9f0.html
grabson765 Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 BS dynamiczne? to tak mozna? hehe :gwizdanie:
odzim Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 zrob osobno 011 dynamiczny bo masz strasznie wielki przeskok z 1700 na 2600 obrotow , spróbuj moze na 3 a najlepiej na 4 biegu , nie loguj razem grup tylko kazda z osobna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się