graal15 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Cześć. Może ktoś wie jak wygląda sprawa z wymianą wydechu? W planach turbo back. 1. Można zamontować do ośki wydech z quattro i później dołożyć napęd? Czy lepiej najpierw zainteresować się przekładką i od razu zamiast wydechu ori ze swap zamontować nowy? 2. Jak się ma wymiana wydechu do chipowania? Trzeba od razu na miejscu? Można bez jeździć?
Adamek4119 Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 (edytowane) Wpierw przekłada na quattro potem wydech, bo jest inny zbiornik paliwa itp Jeśli sam wydech zmienić to można bez korekty softa śmigać Edytowane 27 Września 2019 przez Adamek4119
DivaynEays Opublikowano 28 Września 2019 Opublikowano 28 Września 2019 W dniu 25.09.2019 o 21:09, graal15 napisał: Cześć. Może ktoś wie jak wygląda sprawa z wymianą wydechu? W planach turbo back. 1. Można zamontować do ośki wydech z quattro i później dołożyć napęd? Czy lepiej najpierw zainteresować się przekładką i od razu zamiast wydechu ori ze swap zamontować nowy? 2. Jak się ma wymiana wydechu do chipowania? Trzeba od razu na miejscu? Można bez jeździć? 1. Nie pasuje z oski do Q i odwrotnie. U mnie po swapie Q fura pojechala na kwasiaka bezposrednio 2. Jezeli zmieniasz na luzniejszy to moze byc bez korekty. Jesli zmienisz po mapie na wydech, ktory bedzie bardziej restrykcyjny to zalatwisz sobie turbo (ostatnio w robocie mielismy przyklad taki, gosc po strojeniu na DP i pelnym przelocie wrzucil chinski zamiennik kata i koncowe seryjne puchy, turbo sie wysralo na szybkosci, EMP rozwalilo uszczelnienia i tak rzygalo w wydech, ze to szok)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się