Slavak Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Wiem, że temat był wałkowany milion razy bo przeglądałem forum, ale chciałbym się dowiedzieć czegoś konkretnie w moim przypadku. Ze 2-3 razy złapałem notlauf na zimnym silniku(raz bo go za bardzo przycisnąłem na III, na zimnym:) ), drugi raz nie wiem z jakiego powodu bo jechałem normalnie i nie dociskałem go(2-2,5 tys. bo nie rozgrzał sie do końca, czyt, krótka trasa). Normalnie do 3-3,5 tys obrotów(V bieg) osiagam 140-150 i nie łapie notlaufa, a dzisiaj specjalnie docisnąłem go do 4 tys. na IV(bo czytałem tu, że tak najczęściej włącza sie tryb awaryjny) i notlauf sie włączył i standardowo po wyłączeniu i włączeniu silnika było git. I mam pytanie co prawdopodobnie jest przyczyną tych notlauf'ów?? Wiem, że najlepiej podpiąć VAG'a i zrobić logi ale mam walniętą kostke w aucie, a dokladniej 2 piny sa wcisniete , bo chciałem zakupic swoj kabel i podpiać bo mechanik 70 zl bierze:/ i podpinał sie jakoś. A obecnie ważniejszy jest teraz dla mnie temat turbiny niż kostki od VAG'a:-) no ale jak nie bedzie wyjścia to bede musial ją zrobić pierwszą:/ Pzdr. Z góry dzięki za odpowiedzi.
vikis4 Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Zawsze możesz spróbować rozruszać kierownice w turbawce-klucz 14 i jazda co najmniej 100 razy! Sprawdzić szczelność gruszki i działanie N75.
Slavak Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 No właśnie jeszcze miałem dopisać: Może to być przyczyna dziury w dolocie?? a może wystarczy depnąć go konkretnie przez jakis czas?? bo szczerze powiem, że kupiłem go w połowie listopada i jest to moje pierwsze auto dlatego jakoś go tak nie dociskałem:) dopiero później trafiłem na to forum i wyczytałem, że trzeba czasem deptać a że były mrozy i ślisko to nie było za bardzo gdzie i kiedy:/ dopiero ostatnio go przyciskam,a poprzedni właściciel raczej jeździł PSJ :/ z tego co wiem.
vikis4 Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 To zależy czy masz przeładowanie czy niedoładowanie. Może to być winą,ale obstawiam zapiekające się kierownice AFN-y tak mają! Oczywiście sprawdz jeszcze stan wszystkich wężyków do podciśnień.
Slavak Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 A to czy jest przeładowanie czy niedoładowanie można sprawidzć tylko VAG'iem pewnie heh, nie da rady po objawach ??;-)
vikis4 Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Tak w ogóle to radzę zacząć od naprawy gniazda-bo bez VAG-a w tym temacie niewiele zdziałasz teraz i w przyszłości,zwłaszcza,że to "nowy nabytek"
Slavak Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 No miałem zmiar to zrobić tzn naprawić gniazdo:) ale jakos nie było okazji:) aha i jeszcze jedno: jeździć moge normalnie nie??;> i jakbym chciał spróbować go podociskać troche to coś się może stać ?? ;> Niestety nie jestem jeszcze rozgarnięty za bardzo w temacie silników i Audi;))
vikis4 Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Nic się nie stanie-jak najbardziej możesz spróbować go przegonić,ale raczej to nic nie da.
tomasz-gorz Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Nic się nie stanie-jak najbardziej możesz spróbować go przegonić,ale raczej to nic nie da. a jak da to tylko na chwile, problem powroci
boseron Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 przyczyn moze byc naprawde wiele,zacznij od sprawdzania tych widocznych głym okiem jak nieszczelności a późńej N75, węze, turbina.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now