Kubal2216 7 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Hej, Mam problem: Pacjent to Audi A4 B7 1.8T Quattro; zamontowane wspomaganie Servotronic. Przy skręcaniu słychać jak wyje pompa (wymieniłem pompę na inną, używaną i dalej wyje; zmieniłem na trzecią i bez zmian...) Wyje tylko podczas skrętu kierownicą- najbardziej wyje na postoju przy obrotach rzędu 1500-1800. Płyn nowy, oryginalny, w zbiorniczku nic się nie rusza, bez powietrza i innych gejzerów... Moim zdaniem dodatkowo wspomaganie jest zbyt słabe na postoju (moja subiektywna ocena). Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Problem rozwiązany. Rozwarstwiony wąż między maglownicą a pompą wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Kupowałeś nowy, używany czy dawałes do zakucia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Kupiłem używany. Nowy kosztuje fortunę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Ja niestety nie mogę namierzyć pasującej używki, a nówka ponad 500zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 16 godzin temu, przem8 napisał: Ja niestety nie mogę namierzyć pasującej używki, a nówka ponad 500zł... Mamy te same węże, więc możesz dobrać z 1.6 albo 2.0. Ja kupiłem z 1.6 ALZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack0 14 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 W dniu 4.11.2019 o 14:45, Kubal2216 napisał: Problem rozwiązany. Rozwarstwiony wąż między maglownicą a pompą wspomagania. Kuba, jak doszedłeś do tego że wąż jest rozwarstwiony? Da się to sprawdzić bez ściągania tego węża? U mnie też wyje https://www.youtube.com/watch?v=cs22509xqa8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 1 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 2 godziny temu, Jack0 napisał: Kuba, jak doszedłeś do tego że wąż jest rozwarstwiony? Da się to sprawdzić bez ściągania tego węża? U mnie też wyje https://www.youtube.com/watch?v=cs22509xqa8 W moim przypadku zewnętrzna część węża była mocno skorodowana - wyło tak samo jak na Twoim filmiku. Tak naprawdę nie jesteś w stanie tego sprawdzić inaczej niż poprzez wymianę na inny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Kubal2216 czy płynu od wspomagania Ci ubywało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 2 godziny temu, dekiel 13 napisał: Kubal2216 czy płynu od wspomagania Ci ubywało ? Nie. Wąż był raczej szczelny. Żadnego wycieku nie stwierdziłem. Ale podejrzewam że wewnątrz węża po prostu zmniejszyła się średnica przepływu i dlatego pompa wyła. Chyba jeszcze nawet gdzieś mam ten stary wąż. Cały skorodowany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się