kamil77 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 witam kolegow znajacych dolegliwosci klekotow, od wczoraj mam problem z zapaleniem silnika kiedy nie jest rozgrzany, stalo sie to nagle, pojechalem do pracy zostawilem furke wracam i musialem krecici chyba z 5 sek. zeby odpalil, sprawdzilem na ciel=plym pali normalnie odrazu ale na zimnym nie chce, czy moze to miec zwiazek ze swiecami zarowymi, nie mam pojecia kiedy byly wymieniane a autko ma przejechane 360 tys km. i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam
Wihajster Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 autko ma przejechane 360 tys km. w koncu realny przebieg tdi rocznok 2000.podepnij vaga i zobacz bledy
kamil77 Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ...
spanky Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam przy terazniejszych temperaturach swiece nie maja prawie zadnego znaczenia .... w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ... to ze Vag nie pokazał zadnych bledów to nie zanczy ze wszystko jest OK ... :exclaim: odczytaj wartości z bloku 000 (basic settings) na jałowym temp min 80 stopni ... po tych danych bedziemy dalej radzic ....
wojtek26 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Odepnij wtyczkę od czujnika temp cieczy. Jak zapali be problemów to masz uszkodzony czujnik temp
maryś Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Może być to problem j.w. (czujnika temp.), świec żarowych (przepalone), lub przekaźnika świec żarowych. Kiedyś miałem taki problem, że przekaźnik się nie rozłązył i spalił wszyskie świece. Miałem do wymiany i świece i przekaźnik.
kamil77 Posted March 24, 2007 Author Posted March 24, 2007 no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza
Barti261 Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 To teraz dla świętego spokoju sprawdź napięcie ładowania w samochodzie i pobór prądu na postoju. Bo przyczyna rozładowania akumulatora musi być, chyba, że został on nieświadomie rozładowany przez kierowcę, np. przez pozostawienie włączonego odbiornika prądu.
spanky Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza czyli juz wiesz gdzie szukac problemu ... czekamy na dalszy przebieg wydarzen ....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now