Louu Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 Hej, Ostatnio zwolniły mi wycieraczki (raz nawet stanęły), poczytałem, że to zatarty mechanizm. Czekałem, aż przyjdzie lepsza pogoda, żeby to zrobić no i przyszła. Wczoraj wyjąłem mechanizm zapieczony na amen. Kilkukrotne pryskanie WD40, poruszanie o milimetry prawo-lewo i bicie młotkiem przez nakrętkę w końcu zdało egzamin, trzpień wyszedł. Wyszlifowałem porządnie, wyczyściłem i nasmarowałem smarem, więc regeneracja udana. Problem niestety pojawił się z podszybiem, które to podczas demontażu pękło i to nie na zasadzie, że w którymś miejscu pękło, tylko, że mniej więcej 1/3 długości tej wpinki do rynienki została w środku. Załączam zdjęcia. Ogólnie tak: Zdjęcie pierwsze: Czy szpara która jest między szybą, a uszczelką od strony kierowcy ma jakieś znaczenie? Czy jeśli dostanie się tam woda i zamarznie, to nie uszkodzi szyby? Jeśli to jest problem, to czym to uzupełnić? Wystarczy jakiś czarny/przezroczysty silikon, czy może majstry od szyb mogą czymś uzupełnić? Drugie zdjęcie to środek, gdzie dobrze przylega szyba do uszczelki i gdzie dobrze wpięło się podszybie. Trzecie zdjęcie to pęknięte podszybie, o którym pisałem wcześniej, czy mogę to też zrobić na silikon, żeby się uszczelniło, czy raczej po prostu zamówić w ASO, czy gdzieś podszybie i włożyć nówkę? Pozdrówki *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - wątek przeniesiony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się