Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Kodowanie 2 kluczyka


Recommended Posts

Posted

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

Posted

Obawiam się że to nie pomoże. Tylko ASO lub dobry elektronik do zakodowania kodu

Posted

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

vagiem tu masz procedure http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm tylko taka mala uwaga,lepiej jest kodowac kazdy pilot osobno(zapamietujac,ktora pozycje w pamieci zajal) i w tej procedurze jest maly blad-mianowicie : jest napisane ''wpisujac ilosc nowych pilotow ,potem test dla sprawdzenia,czy sterownik akceptuje nowa wartosc i save,potem masz 15 sekund na dopasowanie wszystkich pilotow'' i to jest blad,bo save powinien byc po tym,jak dopasujesz piloty :wink4: [br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 21:26_________________________________________________i tu jeszcze link z audizine :wink4:http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=71439
Posted

a powie mi ktos czy ma to jakies znaczenie ze ja na moim mam 8Z0 837 231 a ten co kupilem ma 8ZO 837 231 D

Posted

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

Posted

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

robie to za Moderatora-po pierwsze to autor watka- martin a4,prosil o pomoc w zakodowaniu pilota

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

patrykbor podal procedure kodowania manualnego

Ty zas piszesz o kodowaniu immo-wiec chyba niedoczytales dokladnie-wiem to na pewno,bo poruszalem osobiscie temat kodowania pilota z Martinem i na pewno nie chodzilo o IMMO

piszac

Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

model auta w profilu niewiele mowi o problemie,bo przecierz moglo to byc w czyims drugim aucie,lub kogos znajomego :wink4:
Posted

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

A ja ci dopowiem.

PIN-u VAG-iem nie odczytasz. A SKC przeliczy na PIN. Poza tym ASO już nie da ci SKC, tylko zaprosi na kodowanie klucza do siebie.

Posted

Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do:

1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/.

Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo.

2. domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi.

Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie. A może jakimś cudem trafił na allegro już kluczyk ze swoim kodem immo :naughty:?

Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile?

Posted

domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi.

Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie.

czlowieku- zwariowales???? poruszalem temat osobiscie z martinem na PW i GG-chyba jestes niepowazny,jesli zadasz wklejenia PW na publiczne Forum...

samo zalozenie "prywatnej Wiadomosci" jest to,ze jest PRYWATNA-Martin chcial zakodowac pilota,a nie pytal sie o immo,bo przecierz mogl przelozyc ze starego klucza :cool1:

jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach"

a jesli uwazasz,ze cos robimy zle-wez sprawy w swoje rece i wykaz sie i posluze sie Twoimi slowami

Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile?

masz jakies doswiadczenia?podziel sie z innymi - dzial "warsztat,zrob to sam" bedzie dobrym miejscem :wink4:
Posted

Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do:

1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/.

Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo.

Kolego w tym twoim opisie jest może z 10 % prawdy, żadne Vag tacho itp nie ugryzie licznika BOSCH RB4 czy tam Crypto jak kto woli. Kluczyki koduje się podobnie jak w b5 tylko login zmienia nam się na Security Access ale i tak pozostaje to kod 5 cyfrowy lub tam twój 7-SKC(który przeliczy sobie na 4 cyfrowy), przy dopisywaniu używanego klucza trzeba wymienić transponder w kluczyku na czysty. Jeśli chodzi o programowanie klucza w serwisie owszem dopiszą CI za opłatą ale w żadnych dokumentach nie podają właściwego kodu.

Posted

jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach"

Ale się boisz tego immo.... Poczytaj /znasz pewnie te strony/:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-key-matching.html oraz http://www.ross-tech.com/vag-com/faq_4.html#skc , pkt 4.15.[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 09:15_________________________________________________Do grzanek85:

Reasumując - czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

Posted

czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

nie :wink4:

Posted

czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

nie :wink4:

transpondera nie musisz wymieniac odrazu - moje klucze zakodowały się dwa razy na ori transponderach ( po wymianie zestawu wskaźników )

Posted

Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać.

Posted

Ale się boisz tego immo....

nie boje sie :wink4:
Posted

Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać.

mi sie zakodowaly na inny PIN bez wymiany transp.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...