Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] WYMIANA SPRZĘGŁA


TOFFIK

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!

Moj problem dotyczy wymiany spalonego sprzęgła.Kupiłem niedawno A4'98 (B5,AJL) 1.8T QUATTRO (132KW/180KM).Po niedlugim urzytkowaniu doprowadziłem do zniszczenia elementów układu przeniesienia napędu,co poskutkowało odstawieniem auta do mechanika.Po rozebraniu okazało się, iż poza kompletem sprzęgła (3elem.) jaki muszę kupić, stan koła 2-masowego równierz pozostawia wiele do życzenia.Oczywistym jest i logicznym było by wymienić wszystko, gdyż za kilka miesiecy mógłbym rownierz zawitać w zakładzie mechanicznym.Koszty w przypadku sprzęgła kompletnego ok.1100zł(sachs) plus 1900 koło 2-mas.(LUK).Zamiast tego dobrym rozwiązaniem było by już szeroko opisane na innych forach zastapienie elementem koła zamachowego (jednolitego).Podobnież są gotowe zestawy (valeo i sachs??) jednak do tej pory nieudało mi się znaleść do tego typu silnika(AJL).Być moze ktoś ma informacje lub ewnetualnie móglby udzielić pomocy w tym problemie.Autkiem nawet nie zdązyłem się nacieszyć,Taka awaria napewno wynika z mojego złego użytkowania w poczatkowym okresie autka jednak przy tej frajdzie z jazdy jaka dostarcza napęd na 4 kółka i duża moc, sugerują że taki 2-mas musiałbym czesto wymieniać co naprawde jest dużym wydatkiem.Bedę wdzięczny za istotne informacje.pozdrawiam.robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbdown:

szczere podziekowania za chęci, jednak ten komplet nienadaje sie do mojego modelu.pozdrawiam.

a to dlaczego nie nadaje sie? w opisie jest 1,8T :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to chyba za słaba jest.Rzekomo specjalisci ze sklepu stwierdzili iz za słabe do wersji 132KW pozatym chyba cos z wymiarami niepasuje gdyż sam twórca aukcji niemogł dopasować takiego zestawu do mojego quattro.Chyba juz dam sobie spokój z ta zamiana dwumasu, gdyz po krzekalkulowaniu i dzieki uprzejmosci znajomego i jego wielkich upustach za łaczony komplet sprzęgła plus koła 2 masowego wydam ok 2 tyś zł, co jak na firme Sachs wychodzi nienajgorzej.pzdr

[br]Dopisany: 19 Marzec 2009, 10:02_________________________________________________owa wersja jest dedykowana do 110KW/150KM ale momentu przy tej wersji nieznam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że tak odrazu Ci padło ale podejrzewam że to przez to te wspomniane holowanie... ja bym jednak mimo wszystko dwumasa nie zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt sie stał rzeczywistoscia ze zaa godz przyjada do mnie kompletne czesci z dwumasem firmy sachs.Calość jak pisałem wcześniej 2 tys plus robocizna(300zł).tragicznie niejest ale i tak droga to jest zabawa.Pozdrawiam wszystkich, dziekuje za zainterswoanie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...