Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące obroty wymiana kolanka i zaworu odmy Relacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Drodzy forumowicze,

 

mialem problem z falującymi obrotami biegu jalowego. Rosły do ok 2200 i spadały.
92784FD6-986A-4729-8E05-722C2A3BF203.jpeg

 

Rozwiązanie podał mi przem8 i bardzo mu za to dziękuję. Winy był zaworek nr 6. Zgodnie z jego porzypuszczeniami rozleciało się również kolanko nr 2. Prawdę mówiąc to rozsypało się jak czekolada. Ja kupiłem zawór nr 6 oryginalny cena 52zł wiec chyba nie ma co szukać podróbek. Kolanko nr 2 i oring nr 3 poszło FEBI. 

Jesli chodzi o demontaż to ja zdjąłem zbiornik wyrównawczy, przepustnicę i podpinałem wszystkie podciśnienia pod kolektorem oraz wszystkie kostki czujników w kolektorze. 

Niestety nie jest to proste ale od góry zdjąłem opaskę nr 23 wyjąłem cały wąż od obudowy filtra do kolektora. Wymieniłem zawór nr 6, wszystko wyczyściłem i skręciłem na nowych opaskach. 
Jeśli chodzi o gniazdo w obudowie filtra niestety była tam ułamana część kolanka i całkiem mocno siedziała. Wyjąłem zawleczkę nr 4 i wydłubałem resztkę kolanka. Nie było to łatwe bo nie ma tam łatwego dostępu ale jakoś się udało. Wyczyściłem wszystko założyłem oring nr 3 i pierw zamontowałem poskręcany cały przewód opaską 23. Lekko posmarowałem kolanko nr 2 po czym włożyłem je na miejsce. Założyłem zawleczkę nr 4 i podkręcałem opaski na całym przewodzie. Powkładałem resztę, którą musiałem zdemontować żeby się tam dostać i SUKCES !!! Obroty idealnie trzymają się nie szarpie nie podnoszą się. 
 

Moja rada róbcie wszystko bez nerwów. Nerwy w niczym nie pomagają. Powoli i dokładnie a wszystko da się zrobić.

Pozdrawiam wszystkich

 

CE447C01-70CD-4EA8-AB77-F94AAC4B7E8B.jpeg

D4B21E5D-7BFF-4E3E-AF24-7EC64BC4A208.jpeg

A135DD9C-25F2-47CD-867C-16ECFDB6D019.jpeg

54D8709D-AB7E-4551-8AE8-B1C33D01D719.jpeg

230FC737-AFD1-4A2D-8D38-56C8F9A4B928.jpeg

FE6E0A19-206C-4C45-902E-20550E15DDA3.jpeg

68CE44C0-C480-4F3D-87C9-12BC0F945C79.jpeg

36100CAA-9A6D-4AC6-A631-DF2D5D74D76F.jpeg

Edytowane przez luki82ezg
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Niestety mnie też to czeka i taka relacja się przyda. U mnie obroty wahają się miedzy 740 -860 :D

Opublikowano

Uzbrój się w cierpliwość i nowe opaski!!! nie napisałem o tym w poście

Niestety wkurzające jest na maxa to, że nie ma tam fajnego dostępu i trzeba improwizować. Radzę zaopatrzyć się też w magnes na długiej sztycy i chwytak.  Parę razy coś spadło na blok albo gdzie indziej i od razu zakupiłem :)

Uważaj na elementy tego kolanka bo może coś wpaść do środka. U mnie nie zauważyłem niczego ale mam nadzieje, że przy wymianie oleju się dowiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...