luki82ezg Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 (edytowane) Drodzy forumowicze, mialem problem z falującymi obrotami biegu jalowego. Rosły do ok 2200 i spadały. Rozwiązanie podał mi przem8 i bardzo mu za to dziękuję. Winy był zaworek nr 6. Zgodnie z jego porzypuszczeniami rozleciało się również kolanko nr 2. Prawdę mówiąc to rozsypało się jak czekolada. Ja kupiłem zawór nr 6 oryginalny cena 52zł wiec chyba nie ma co szukać podróbek. Kolanko nr 2 i oring nr 3 poszło FEBI. Jesli chodzi o demontaż to ja zdjąłem zbiornik wyrównawczy, przepustnicę i podpinałem wszystkie podciśnienia pod kolektorem oraz wszystkie kostki czujników w kolektorze. Niestety nie jest to proste ale od góry zdjąłem opaskę nr 23 wyjąłem cały wąż od obudowy filtra do kolektora. Wymieniłem zawór nr 6, wszystko wyczyściłem i skręciłem na nowych opaskach. Jeśli chodzi o gniazdo w obudowie filtra niestety była tam ułamana część kolanka i całkiem mocno siedziała. Wyjąłem zawleczkę nr 4 i wydłubałem resztkę kolanka. Nie było to łatwe bo nie ma tam łatwego dostępu ale jakoś się udało. Wyczyściłem wszystko założyłem oring nr 3 i pierw zamontowałem poskręcany cały przewód opaską 23. Lekko posmarowałem kolanko nr 2 po czym włożyłem je na miejsce. Założyłem zawleczkę nr 4 i podkręcałem opaski na całym przewodzie. Powkładałem resztę, którą musiałem zdemontować żeby się tam dostać i SUKCES !!! Obroty idealnie trzymają się nie szarpie nie podnoszą się. Moja rada róbcie wszystko bez nerwów. Nerwy w niczym nie pomagają. Powoli i dokładnie a wszystko da się zrobić. Pozdrawiam wszystkich Edytowane 25 Października 2019 przez luki82ezg 1
Lomax211 Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Niestety mnie też to czeka i taka relacja się przyda. U mnie obroty wahają się miedzy 740 -860
luki82ezg Opublikowano 25 Października 2019 Autor Opublikowano 25 Października 2019 Uzbrój się w cierpliwość i nowe opaski!!! nie napisałem o tym w poście Niestety wkurzające jest na maxa to, że nie ma tam fajnego dostępu i trzeba improwizować. Radzę zaopatrzyć się też w magnes na długiej sztycy i chwytak. Parę razy coś spadło na blok albo gdzie indziej i od razu zakupiłem Uważaj na elementy tego kolanka bo może coś wpaść do środka. U mnie nie zauważyłem niczego ale mam nadzieje, że przy wymianie oleju się dowiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się