Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie mocy na czujniku doładowania


dzaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na start zaznaczę swoją podstawową wiedzę z motoryzacji. Napotkałem problem w Audi A4 B5 Avant, 1.9 tdi, 110km z mocą, tzn. od jakiegoś czasu przy dużych obrotach/prędkościach "odłączała" się turbina i auto nie przekraczało ~3000rpm. Po wył/włączeniu silnika wracało do normy i tak wkółko. Miałem kilka pomysłów: filtr paliwa, zawory itd itp. ostatecznie po podpięciu pod komputer był komunikat błędu "czujnika kolektora ciśnienia powietrza" (czy jakoś tak). Mechanik wskazał na czujnik ciśnienia doładowania, bo przeładowywał (pokazywał 2bary zamiast 1). Wymieniałem już go 3 razy wkładając za każdym razem inny (o innych numerach) szukając lepszego rezultatu. Żaden nie pasuje, aktualnie mam taki który nie odcina ostatecznie mocy tylko robi to w sposób nieciągły, tzn. trzymając gaz czuć jest jak auto przyśpiesza i zwalnia na skutek włączania i wyłączania turbiny. Proszę o poradę jak dobrać taki czujnik, w czym może być problem, być może trzeba sprawdzić coś jeszcze. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karaluch8 napisał:

Bo problem jest z geometrią a nie czujnikiem doładowania xD

tzn. rozumiesz przez to regenerację\wymianę? Dziwne wtedy by była odczuwalna zmiana przy zastosowaniu innego czujnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...