przemek9709 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Panowie planuje zmienić sprężyny i amorki, zastanawiam sie nad wrzuceniem amorków 1be + do tego sprężyny -35 lub gwint mts gold. Co będzie lepszym rozwiazaniem?
Langista Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie.
przemek9709 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 4 godziny temu, Langista napisał: Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie. Auto używam do codziennej jazdy więc właśnie się zastanawiam a drogi w okolicy mam dobre
Trewor87 Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 10 godzin temu, Langista napisał: Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Akurat w przypadku A4 to stwierdzenie to, bez urazy, bzdura ;) Magia wielowahacza... Nawet na gwincie auto nadal zostawia pewną dozę komfortu. Oczywiście dopuszczam przypadki osób, którym nawet i na seryjnym zawieszeniu bywa za twardo, jednak nie skreślałbym gwintu jako rozwiązania na co dzień. W A4 takie rozwiązanie sprawdza się dobrze.
Langista Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 No to załóż i ciesz się stabilniejszą jazdą po ulicach jak po torze wyścigowym i wymieniaj mocowania elastyczne / poduszki / wahacze szybciej niż normalnie :)
przemek9709 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 Seryjnie auto ma zawieszenie 1BA więc komfort jest a że zbliża się wymiana amortyzatorów to myślałem nad zmianą na coś innego Największym minusem jest to że za wysoko trochę auto stoi i mi się rochę nie podoba :/ Gwint mts gold jest wgl warty uwagi? Bo do 1500zl nic innego z gwintow nie ma, czy szukać amortyzatorów sportowych lub od 1BE a do tego sprężyny obniżające?
Langista Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 Ja bym szedł w to co jest w oryginale, nie aftermarket (jeżeli auto ma służyć na codzien, nie na spoty, wierz mi, wiem co mówię). Ja mam te niższe i mnie auto tak stoi MTS dobra firma, aczkolwiek z gwintów najbardziej polecają KW, mają opcję regulacji (miękki, średni i twardy) i są trwalsze, jednak już kosztują więcej.
Mastek Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 Jeśli chcesz bardzo twardo- gwint Jeśli chcesz obniżenie i trochę komfortu- springi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się