Bartek2047 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Witam wszystkich. Posiadam skode Octavię 2002r 1.9tdi wersja 110 konna. Jakiś czas temu padła mi turbosprężarka, samochód muł, nie słychać było zeby chodziła. Oddałem ją do regeneracji a samochód do warsztatu w celu wymienienia płynów, wężyków i sprawdzenia błędów itp. Po zregenerowaniu turbo wsiadlem w samochod i... nie widac znaczącej różnicy między wcześniejszym stanem a tym po naprawie...słychać jak turbina chodzi lecz cos jest nie tak. Przepływomierz , n75 ,egr działaja- sprawdzane i podmieniane. Jedyną rzeczą jaką zauważyłem to że jesli przytrzymam samochód na danym biegu i obrocie np 2.2 tyś obrotow na 3 biegu przez 10/15 sekund i wdepnieciu gaz mocniej,roznice widać większą,tak jakby napompowal sobie powietrza... Druga sprawa, wcześniej turbina załączała się od 1.200 obrotów okolo . A teraz od 2, 2.1 tyś obrotów... Załączam zdjęcia z wyważania turbiny. Co sądzicie o tych parametrach? Co z tym moge zrobić bo straciłem radość z jazdy.... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się