Kolorowy86 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam wszystkich piszę bo już mi witki opadają.. Mam 1.8t avj quattro z 2002 r. Wymienione rozrządy turbo olej filtry pompa paliwa ...odpala po bardzo bardzo długim kręceniu tak jakby zaczynał łapać dopiero później z dużym oporem odpali. Komputer nie pokazuje błędów. Po zdjęciu dolotu przed przepustnica i zatkaniu dłonią tak aby tylko delikatnie zasysal powietrze zaczyna łapać praktycznie od pierwszego zakrecenia ale i tak trzeba kilka ładnych razy piłować żeby odpalił. Kiedy jest ciepły zapała od strzała. Ktoś doradzi?
Mano4 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Do sprawdzenia czujnik temperatury ,wału, ciśnienie paliwa było coś z pompą robione bo często potem gorzej pali?Nie wiem czy a AVJ są też w podszybiu przekaźniki do sprawdzenia.
Kolorowy86 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czujnik temp sprawdzony jest ok czujnik wału podstawiony nowy pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy ktore przekazniki masz na myśli?
Mano4 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jeżeli była pompa wymieniana to sprawdź paliwo w moich postach też był już ten problem po wymianie pompy sie zapowietrza układ jezeli jest minimalna nieszczelnosć na cybantach przy pompie paliwa.Jeżeli pali dobrze za drugim razem to może byc to.
Kolorowy86 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Nieszczelności nie ma na zimnym silniku po nocy odchylałem listwe z wtryskami i pylą ładnie od samego początku. .. Kiedy wykrecam świece po kręceniu są mokre a najciekawsze że iskra jest również od początku.
Mano4 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jaki tam masz przelot może kompresje sprawdź?
Kolorowy86 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Kompresja około 14 bar.... Równo na wszystkich. Bardziej 14 + niż 14 - Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Kolorowy86
Kolorowy86 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Silnik ma 180000 tys realne 180 tys i nie widział gazu.
Damian022 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Ja tak niby w temacie niby nie :d ale tez szukam odpowiedzi na swoje pytanie a może i ty złapiesz trop temat zalozylem osobny ale i tu moze bd większa aktywność. Witam. Sądząc po aktywności na forum mam nadzieję że ktoś odpisze jak wiadomo duża część użytkowników 1.8t ma problem ssania na zimnym silniku odpalam wskazówka na 900 800 i tak stoi wszystko na cieplym ok tylko na zimnym brak ssania wymieniłem czujniki temperatury dzien 2 dobrze zaraz powrót. Co ciekawe , zauwazylem ze temperatura katalizator nawet przy minusowej temperaturze po 2 dniach postoju pokazuje 70c pozniejsze wartosci pokazuje normalnie do 550c czy nawet więcej i podejrzewam że tu moze byc przyczyna złego ssania. Mam prośbę do użytkowników audi skody seata z tych roczników aby sprawdzili temperatura kata z rana od jakich liczb sie zaczynaja wartości.
Damian022 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 A po za tym u ciebie podmien czujnik wody na inny bo czasami zdarzają się fabryczne szroty po zatym sprawdz temperatury wszystkich mozliwych czujnikow z rana czy mniej wiecej sie zgadzaja lacznie z tym z kata bo smiem twierdzic ze jak padaja daja podobne efekty co reszta czujnikow . Mozesz jeszcze sprawdzić ecu w podszybiu raz miałem przypadek ze obudowa była nieszczelna dostawal sie wilgoć i przekaźnik 219 padł i piny na ecu byli zardzewiale mialem różne dolegliwości naprawde zwariował na potęgę a szczególnie jak była mokra pora roku .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się