keniu3 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam mam problem z synchronizacją kąta wtrysku a mianowicie skaczą mi strasznie wartości w grupie 4 dodaje filmik czym może być to spowodowane mam problem gdy rano odpalam to przez chwilę trzęsie silnikiem później jest ok VID_20190302_104816.mp4 VID_20190302_104816.mp4
kamil-vag Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kiedy ostatnio robiłeś rozrząd ? To jest raczej kwestia napinacza paska rozrządu...
keniu3 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Rozrząd wymieniony firmy Ina próbowałem naciągnąć pasek ale nic nie pomagało
kamil-vag Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wrzuć jeszcze kanał 013 rano po odpaleniu, po dłuższym postoju...
kamil-vag Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem...
keniu3 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wymieniłem uszczelniacze pompowtryskiwaczy ale nie pomogło dalej szarpie przez parę sekund później wszystko ok to jest tylko momencie odpalania po dłuższym postoju
keniu3 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 To zdjęcie z grupy 13 jest zrobione zaraz po odpaleniu po nagrzaniu korekty idą delikatnie w dół
keniu3 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zapomniałem dodać że jak jest temperatura powyżej zera to już tego nie ma silnik odpala normalnie nie szarpie
Lu-Gi Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 To świece żarowe wyciągnij i podłącz pod akumulator na krótko czy w ogóle grzeją
keniu3 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Świece nowe grzeją sprawdzałem czy dochodzi prąd
keniu3 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zdjęcia z dziś jutro postaram się zrobić logi na zimnym
keniu3 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 4.12.2019 o 09:40, kamil-vag napisał: Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem... Witam z jakich grup mam zrobić logi statyczne
kamil-vag Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zobacz odczyty temp na kanale 007 013+023 Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. Potem zrób log kanału 001+004+003
keniu3 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy 24 minuty temu, kamil-vag napisał: Zobacz odczyty temp na kanale 007 013+023 Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. Potem zrób log kanału 001+004+003 Czy dobrze to zrobiłem to pierwszy mój log jutro zrobię rano jak będzie auto po nocy bo teraz stało 5 godzin i efektu talepania nie było musi stać dłużej LOG-01-013-018-023.csv
keniu3 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Dodaje logi statyczne na zimnym proszę o sprawdzenie Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...
kamil-vag Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ...
keniu3 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Uszczelniacze wymienione Czy może być to wina samego pompowtrsku?
keniu3 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 28 minut temu, kamil-vag napisał: Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ... Panie Kamilu czy może być to wina samego pompowtrsku uszczelniacze wymienione gniazda nie były idealne kombinować coś jeszcze czy raczej ściągać głowicę
kamil-vag Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się