Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AKN] Analiza logow (Statyczne, Statyczne BS, Dynamiczne)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o analize logow gdyz we wtorek jade na warsztat i chcialbym za jednym zamachem wszystkie usterki sprawdzic.

Friday 20 March 2009 Pozna noca

8D0 907 401 H 2.5l/4VT EDC G00AG D42

Statyczne :

http://i44.tinypic.com/e01nwx.jpg

http://i42.tinypic.com/f0n4ev.jpg

Statyczne BS :

http://i43.tinypic.com/348r1h1.jpg

Dynamiczne :

http://i43.tinypic.com/k2y2ow.jpg

Z gory wszystkim dziekuje za sugestie.

Opublikowano

Kilka spraw dla mechanika:

- wymiana termostatu

- sprawdzenie sprezarki... masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania - poleć zeby sprawdzono stan wezyków ukladu podcisnienia(dokladnie!!! - wymiana lub przedmuchanie sprezonym powietrzem) po tym znow zalogowac 011 dyn.

IMO - gdyby to bylo moje auto wymontowałbym turbine i sprawdzil stan wirnika i kierownic... nie tak dawno nasz kolega z klubu mial mniejsze OB, a okazalo sie iż wirnik sie wykruszył i uszodzil mechanizm VTG.

- przeplywomierz - jest do czyszczenia/ew. wymiany - tnie dawke praktycznie w calym zakresie obrotów

- zapłon ewidentnie do regulacji.. powinien sie miescic w zakresie 0-4 ATDC w momencie kiedy nastawnik ustawia sie na "Late".

- na moje niewprawne oko chyba jest powietrze w przewodach paliwowych - tez należy to sprawdzić...

Tyle ode mnie :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Z tym powietrzem to moze byc rzeczywiscie bo wymienialem ostatnio wezyki przelewowe wszystkie bo mi cieklo. No i jeden wczoraj musialem znowu wymieniac i dzisiaj patrze znowu do wymiany.

No i przed logami byl jeden blad:

Friday, 20 March 2009, 09:06:53

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8D0 907 401 H

Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00AG D42

Software Coding: 02004

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Opublikowano

Bład 00575 jest tylko potwierdzeniem tego

masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania

Opublikowano

Zrobilem dodatkowe logi zeby sprawdzic czujniki G2/G62.

Zimny:

2cyfgio.jpg

Cieply:

qxmp0y.jpg

W pierwszym z opisu diagnostyki wynika ze jest uszkodzony G2. Natomiast z cieplego ze termostat bo G2 i G62 sa takie same. Czyli G2 w takim razie jest sprawny ?? I dlaczego na zimnym pokazuje 30 stopni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...