Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T AVJ Prosze o pomoc w diagnozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosze o pomoc w diagnozie logów 1.8t AVJ. Logi robione zgodnie z zasadami na PB. Mam problem z błedem P1128 Rzad 1 adaptacja mieszanki ( mult.) Mieszanka za uboka przekroczona gorna wartosc graniczna statycznie.

Załanczam logi i prosze o diagnoze.

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano

Auto po programie, przepływka sporo za mało mierzy wiec z tego moze wynikać błąd.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Auto po programie, przepływka sporo za mało mierzy wiec z tego moze wynikać błąd.

Dzieki za odpowiedz. Sprzedajacy mowil ze cos bylo robione ponoc na 170km i 250nm. Co do przeplywki to podmienilem od kolegi z silnika BFB ma to znaczenie? I blad ubogiej mieszanki zniknął ale pojawily się błedy sondy lambda pierwszej i drugiej a dodam ze pierwsza wymienilem na ngk wiec jest nowa. I czemu te bledy sond powyskakiwaly?

Opublikowano
11 minut temu, matii 84 napisał:

pierwsza wymienilem na ngk

Być może dlatego. Ten typ toleruje tylko przepływki, sondy, czujniki z boscha.

Opublikowano

Czyli zacząć od wymiany przepływki a potem zobaczyc jak z sadami będzie?

Opublikowano

A te logi były na podmienionej czy jak? Zrób logi na sprawnej więc albo pożycz od kumpla lub kup nową. Jak masz błędy to pisz dokładnie jakie.

Opublikowano
33 minuty temu, przem8 napisał:

A te logi były na podmienionej czy jak? Zrób logi na sprawnej więc albo pożycz od kumpla lub kup nową. Jak masz błędy to pisz dokładnie jakie.

Te logi byly na mojej przepływce. Po podmianie na ta od kumpla uboga mieszanka zniknęły a pojawily się takie: 

błąd sądy P0130 rząd 1 sonda 1 elektryczna usterka w obwodzie pradowym niewiarygodny sygnał statycznie, P1114 rzad 1 sonda 2 rezystancja wewnetrzna za duża niewiarygodny sygnał sporadyczna i P0140 rzad1 sonda 2 brak aktywnosci sygnału/komunikacji sporadyczna.

Opublikowano

Błędy sond mogą być przez źle wystrojone lpg. Chyba, że jezdziles tylko i wyłącznie na benzynie. Poza tym sporadyczne więc trzeba skasować i sprawdzić czy wrócą.

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

Błędy sond mogą być przez źle wystrojone lpg. Chyba, że jezdziles tylko i wyłącznie na benzynie. Poza tym sporadyczne więc trzeba skasować i sprawdzić czy wrócą.

Dzieki Ci za pomoc wymienie tą przeplywke i zobacze co bedzie dalej.

Opublikowano
W dniu 13.12.2019 o 19:23, przem8 napisał:

Błędy sond mogą być przez źle wystrojone lpg. Chyba, że jezdziles tylko i wyłącznie na benzynie. Poza tym sporadyczne więc trzeba skasować i sprawdzić czy wrócą.

Chyba masz racje z tymi błedami sondy na lpg bo wymieniłem przepływke i auto odzyło na PB jest wszystko dobdze jedzie super ale na LPG przy przyspieszaniu szarpie i wywala od razu błąd P0130 sonda 1 elektryczna usterka w obwodzie prądowym. Masz jakiś pomysł na to czy poprostu do gazownika i regulacja?

Opublikowano

Zrób loga 002+033 na lpg, bedzie widać czy to wina strojenia lpg.

Opublikowano
Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Zrób loga 002+033 na lpg, bedzie widać czy to wina strojenia lpg.

Ok jutro zrobię dzięki za podpowiedz!

Opublikowano
21 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Zrób loga 002+033 na lpg, bedzie widać czy to wina strojenia lpg.

Zrobilem tego loga prośbę mam mozesz go zobaczyc? Dodam ze zaczoł mi przy tym migac check i auto przetrwało i wyskoczyly 3 błedy: P0130 - Rząd 1, sonda 1 Elektryczna usterka w obwodzie prądowym Niewiarygodny sygnał Statycznie P0300 - Rozpoznane nieregularne zapłony Przekroczona górna wartość graniczna Statycznie P0303 - Cylinder 3 Rozpoznane nieregularne zapłony Przekroczona górna wartość graniczna Statycznie. 

LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano

Jest zalany paliwem, wiec albo regulacja, ewentualnie cos z wtryskami lpg.

Opublikowano

Jakie masz wtryskiwacze i po jakim przebiegu?

Opublikowano
17 minut temu, przem8 napisał:

Jakie masz wtryskiwacze i po jakim przebiegu?

Wtryski herkules GISM-I1000 a przebieg okolo 32tys na gazie

Opublikowano
21 minut temu, Łukasz13 napisał:

Jest zalany paliwem, wiec albo regulacja, ewentualnie cos z wtryskami lpg.

Wlasnie dziwne ze z zepsuta przeplywka na lpg jechał lepiej niz na pb a teraz jak wymienilem nie jedzie wcale na lpg a na pb jest wszystko ok

Opublikowano

Nic dziwnego tu nie ma. Jak po regulacji będzie wypadac zapłon na 3 to zamień wtrysk miejscami. Jak się przeniesie na inny to wiadomo co trzeba zrobić.

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Nic dziwnego tu nie ma. Jak po regulacji będzie wypadac zapłon na 3 to zamień wtrysk miejscami. Jak się przeniesie na inny to wiadomo co trzeba zrobić.

Dzieki bardzo za podpowiedz! Ogarne jakiegos gazownika i zobaczymy. Zdam relacje co z tego będzie dalej...

Opublikowano

Po długim czasie auto zaczęło w koncu normalnie jezdzić. Powodem błędów drógiej sądy była uszkodzona sąda oraz wkręcony na nią emulator przez poprzedniego właściciela żeby zataić uszkodzony katalizator. Oczywiście sprzedający mnie o tym nie poinformował :D jak o wielu innych rzeczach. Sonda wymieniona na nową teraz tylko mam błąd katalizatora ale narazie tak to zostawiam bo na nic ponoć nie ma on wpływu. Dzięki Wam za pomoc była bardzo przydatna i pomogła mi w koncu ogarnąć auto z problemow :)  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...