Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BEX 190km - Proszę o analizę logów


Radecki_lca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie wyżej proszę o analizę moich logów. Samochód mam od kwietnia, wrzucałem podobny podobny temat lecz wiele się zmieniło od tego czasu i nie chciałbym już mieszać. 

Postanowiłem zrobić logi ponieważ od pewnego czasu odczuwam znaczny ubytek mocy, nie jedzie tak jak powinno, tak mi się wydaję. Ostatnie logi jakie robiłem wykazały za mały przepływ, bodajże maksymalnie 135 g/s, z tego co wiem dla bexa powinno być to około 160, dlatego wymieniłem przepływomierz dzisiaj. Zrobiłem pomiary ponownie wychodzi około 120... Wrzuciłem starą przepływkę i jest podobny wynik. Jakieś pomysły od czego mógłbym zacząć sprawdzać ? Na pewno będę chciał sprawdzić czy nie ma jakiejś dziury w dolocie ale czy coś po za tym mógłbym już zrobić?

Poniżej wrzucam logi, proszę o wgląd i wypowiedź co tam mi w trawie piszczy. Raczej jestem laikiem więc nie wszystko jest dla mnie jasne. 

Nowy przepływomierz: 003 020

002 033

115 118  

Stary przepływomierz 002 003 033 

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy przepływomierz to z boscha? Kat do sprawdzenia i kompresja.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, przem8 napisał:

Ten nowy przepływomierz to z boscha? Kat do sprawdzenia i kompresja.

Tak z boscha, nie chciałem kombinować z zamiennikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada troche jakby silnik mial problem z przeplywem powietrza przez niego. 

Sprawdzilbym droznosc dolotu . rozrzad oraz droznosc katalizatora / wydechu l...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach