artur1983 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) Witam dawno mnie tu nie było więc tak, silnik 1.8T AEB 1995 po czip tuning chodził bardzo ładnie aż pewnego razu po prostu obróciło panewkę więc nadszedł czas na remont jednostki . Po rozebraniu silnika okazało się że blok idzie do tulejowania a tłoki ładnie trzymają wymiar ,głowica- poleciało osiem prowadnic wydechowych ,natomiast wał w miejscu obróconej panewki pękł i tu zaczynają się schody bo mój wał okazuje inny ma oznaczenie 058 a te sprzedawane do AEB ma 028R proszę znawców tematu o co chodzi ,czy mój wał jest kuty czy ktoś włożył jakiś inny wał ?niżej zamieszczam zdjęcia obu Edytowane 24 Grudnia 2019 przez artur1983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 czy jest ktoś mądry na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) nie jestem znawcom tematu ale ten na zdjęciu u dołu jest kuty taki jest w BEX mam taki w igła stanie do opchnięcia ale bez panewek ten co ma panewki na trytkach wygląda na wał z silnika wolnossącego ADR na moje oko ale mogę się mylić Edytowane 24 Grudnia 2019 przez hopek03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) P Edytowane 24 Grudnia 2019 przez artur198300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Jak jest taki sam to chętnie kupię ja swój ten kuty wyciągiem że swojego aeb podaj jego oznaczenie powinno być 058 ten drugi kupiłem też od Aeb i ma oznaczenie 026R albo 028R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 po świętach sprawdzę i dam znać ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 a jaką moc masz ? być morze będzie działał u ciebie i nic się nie będzie na nim działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Turbo to k03s z oznaczeniem 073 moc to 190KM ale po remoncie i dotarciu silnika będę walczył o około 220KM tak naprawdę to żadna moc z tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 no niby tak ten wał co masz powinien wystarczyć do 300 km choć gwarancji ci nikt nie da tak czy siak zobaczę muj i dam znać pozostał mi z mojego silnika który został rozbudowany na strokera ,stan był igła panewki jak nowe były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Nie wiem co myśleć ale krąży legenda że pierwsze AEB było kute i może właśnie mam taki silnik bo wał jest kuty i tłoki też albo ktoś w nim coś kombinował ?dlatego dziwi mnie że na tym forum nikt nie wie co jest z tym wałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 a korby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Korby seria po obruóceniu panewki w jednej wiele nie narobiło do uratowania obecnie blok i głowica jeszcze nie odebrana z zakładu czekają na wał żeby wszystko spasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 wpakuj od razu korby kute i będziesz miał słupek pod grube mody jak jeszcze nie poskładany słupek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 No myślę o korboach ARP są w dobrej cenie co myślicie o nich? zastanawia mnie że nie mają kanału smarnego do swożnia 20mm jak to się ma do trwałości z oryginałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Panewy kolbenszmit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 cześć długo mnie nie było sprawdzałem mój wał i niestety nie jest kuty jest taki jak ten co kupiłeś jeżeli chodzi o korby to ARP to raczej śruby a korbi inaczej się nazywają daj linka najwyżej ,korby są kute też z kanałami ale są drorzsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 0 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 wał dostałem mam kuty teraz korby podaje link https://allegro.pl/oferta/kute-korbowody-vw-1-8t-144mm-20mm-8709093222 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 to są same korby bez śrub zobacz te z śrubami i drążone wiercona jak zwał tak zwał Kute korbowody TECHNO5 Audi/VW 1.8T/2.0 X-beam Rifle Drilled RE5PECT.PL Kute korbowody TECHNO5 o przekroju X i doprowadzeniem oleju do sworznia - VW / Audi 1.8L 20v / 2.0 TFSI (EA113). Sworzeń 20 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 0 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 no faktycznie te znalezione przez ciebie są lepsze , jednak zostaje przy seryjnych korbach auto ma mieć max 220KM więc nie ma sensu kutych kłaść mam jednak problem z śrubami korbowodów nie mogę ich nigdzie dostać a zalecane są nowe macie jakieś rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 asso albo arp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się