Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana rozrządu


dirty8

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, ten temat był już wałkowany kilkukrotnie...http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wymiana_rozrzadu-t13499.0.html

Osobiście w moim AVF'ie mam na blacie 107 kkm i nie mam zamiaru jechac na wmianę przed 120kkm. Skoro faszyści tyle podają to niema sensu sie z nimi sprzeczac.

Pozdrawiam.

Nie podają właśnie tyle :gwizdanie: , ale rób jak uważasz, moim zdaniem to żadna oszczędność

We wcześniejszych AWX i AVF - tych z hydraulicznym napinaczem paska zębatego ( zdaje się że do lipca 2003 ) producent zalecał wymianę przy 90 tyś, natomiast u mnie w książce serwisowej (niemieckiej ) zalecają wymianę przy 120 tyś.

W sumie to tak jak wspomniałes - żadna oszczędnośc ale można zaczekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uśredniając wasze wypowiedzi mozna dojść do wniosku ze po 105 kkm bedzie rozsądnie wymienić rozarząd :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent zaleca wymianę przy 120 tys.

Zarówno w silnikach AVF i AWX Audi wyraźnie zaznacza wymianę rozrządu przy 90tys km.

Dokładnie, ostatnio przerabiałem temat w ASO - co 90 tys , Niemcy tak samo podchodzą do tematu :wink4:

Cos słabo przerobiłes, mam furke z 2004 r afv, w ksiazce wymiana co 120 tys, zreszta było robione przy 116 tys. Jak zadzwoniłem do Audi to powiedzieli ze fabrycznie jest 120 tys ale oni zdecydowanie zalecają 90 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos słabo przerobiłes, mam furke z 2004 r afv, w ksiazce wymiana co 120 tys, zreszta było robione przy 116 tys. Jak zadzwoniłem do Audi to powiedzieli ze fabrycznie jest 120 tys ale oni zdecydowanie zalecają 90 tys.

Jakbyś przeczytał wszystko co pisałem z Bobasan to wiedziałbyś, że :


    • A4 z hydraulicznym napinaczem paska zębatego (prod. do lipca 2003r) - wymiana co 90tys km

    • A4 wyprodukowane po 07.2003r - wymiana co 120tys km

także nie ja słabo przerobiłem temat, tylko Ty słabo... doczytałeś :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja dodam po raz któryś że u mnie zmieniono przy 139.000 :kox:

ale o tym serwis decyduje... jeśli autko służy do rozwożenia pizzy (miasto - non stop gaz-hamulec) to bałbym się przejechać 80.000

jeśli same autobahny to pewnie i 200.000 przeleci... tylko chętnych na sprawdzenie brak :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos słabo przerobiłes, mam furke z 2004 r afv, w ksiazce wymiana co 120 tys, zreszta było robione przy 116 tys. Jak zadzwoniłem do Audi to powiedzieli ze fabrycznie jest 120 tys ale oni zdecydowanie zalecają 90 tys.

Jakbyś przeczytał wszystko co pisałem z Bobasan to wiedziałbyś, że :


    • A4 z hydraulicznym napinaczem paska zębatego (prod. do lipca 2003r) - wymiana co 90tys km

    • A4 wyprodukowane po 07.2003r - wymiana co 120tys km

także nie ja słabo przerobiłem temat, tylko Ty słabo... doczytałeś :tongue4:

Odniosłem sie do tego co pisałeś, dlatego tez to zacytowałem.

Z poprawką na roczniki jest ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...