Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów 1,8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych mojego wozidełka :)

1,8t BFB Multitronic

Mam nadzieję że jako to moje 1 logi wykonywane samodzielnie są wykonane poprawnie.

Logi jak narazie tylko na PB gdyż po przełączeniu na LPG wywala mnie z VCSa.

Logi robiłem z myślą że może ktoś coś znajdzie co jest nie tak bo zapłon wypada na jałowym :( 

Więcej opisane w temacie o moim aucie link do tematu: 

 

Logi statyczne

http://vaglogi.pl/log-001_032_033_A868wDX.html

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_MsXF93.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_a70Tam.html

http://vaglogi.pl/log-015_016_002_t1m6nMp.html

Dynamiczne :

http://vaglogi.pl/log-002_033_o1681.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_yxdzd8.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_hLJQ2.html

 

Wszystkim z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Opublikowano

Logi wyglądają całkiem poprawnie, nie widać wiekszych problemów, zapłon wypada w jakich warunkach? na zimnym? na pb czy na lpg?

Opublikowano

 

24 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Logi wyglądają całkiem poprawnie, nie widać wiekszych problemów, zapłon wypada w jakich warunkach? na zimnym? na pb czy na lpg?

Na ciepłym jak już złapie 90stopni.

Jak jest zimny mam wrażenie że jest oki. 

 

Na Pb raz na 100 wypadnie i to mam wrażenie że tylko i wyłącznie po przerzuceniu z lpg... 

Na lpg przez jakiś czas jest oki a później czuje jak auto zaczyna bardziej drgać na jałowym. A już już wyłącze ogrzewanie czyli obciążenie spadnie to się robi dramatycznie odczuwalne. 

Jak pisałem od a wyczyszczona zaworek odpowietrzenia nowy... Trochę mnie to wszystko zaskakuje? bo niby Oki a nie Oki. 

 

Opublikowano

Nie wiadomo co się dzieje na lpg, jakie graty zamontowane? Może któryś wtrysk niedomaga dlatego wypada zapłon.

Opublikowano

Zrobione logi na LPG. Wrzucone do tematu o moim aucie. 

Link niżej :patrzy:

Pozdro

Opublikowano

Zapłon leci tylko na 2 cyl, niestety to najbardziej wrażliwy cylinder w 1.8t i na nim najczęsciej lecą zawory, zamień z innym cylindrem co się da, cewkę, świece, wtrysk lpg, jak nic się nie zmieni to sprawdz kompresję.

Opublikowano
23 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Zapłon leci tylko na 2 cyl, niestety to najbardziej wrażliwy cylinder w 1.8t i na nim najczęsciej lecą zawory, zamień z innym cylindrem co się da, cewkę, świece, wtrysk lpg, jak nic się nie zmieni to sprawdz kompresję.

Wszystkie kombinacje już przerobione. Efekt zawsze ten sam jak wyżej. 

Kopresja na 1,3,4 po 11 a na 2-9? (tak wiem szału nie ma ogólnie a na 2 lipa fest)

Oswojony już jestem z myślą o ściąganiu i robocie głowicy logi poprosiłem o ocenę bo może ktoś coś znajdzie extra bo znam przypadki że głowica zrobiona a zaplon dalej szalał. Chodź jak mówię rozwiązanie chyba tylko jedno jest. 

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, RogalTsT napisał:

Wszystkie kombinacje już przerobione. Efekt zawsze ten sam jak wyżej. 

Kopresja na 1,3,4 po 11 a na 2-9? (tak wiem szału nie ma ogólnie a na 2 lipa fest)

Oswojony już jestem z myślą o ściąganiu i robocie głowicy logi poprosiłem o ocenę bo może ktoś coś znajdzie extra bo znam przypadki że głowica zrobiona a zaplon dalej szalał. Chodź jak mówię rozwiązanie chyba tylko jedno jest. 

Zalej drugi cylinder płukanką liqui moly, 2sety starczy, zostaw na noc, rano zobacz czy jest co w cylindrze jeszcze (raczej zajdzie do misy) ale sprawdź, jak nie ma to wszystkie świece w pole i sprawdź kompresje jeszcze raz, na drugim cyl sprawdzaj na końcu, niech trochę porusza pierścieniami może zapiekło, jak nic nie ruszy to powtórz jeszcze raz, nawet 2x, jak po 3 razie nic to tylko głowica w pole i micha no i remoncik.:) Jak się daj boże polepszy to wymiana filtra i oleju.:)

Edytowane przez morelo
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, morelo napisał:

Zalej drugi cylinder płukanką liqui moly, 2sety starczy, zostaw na noc, rano zobacz czy jest co w cylindrze jeszcze (raczej zajdzie do misy) ale sprawdź, jak nie ma to wszystkie świece w pole i sprawdź kompresje jeszcze raz, na drugim cyl sprawdzaj na końcu, niech trochę porusza pierścieniami może zapiekło, jak nic nie ruszy to powtórz jeszcze raz, nawet 2x, jak po 3 razie nic to tylko głowica w pole i micha no i remoncik.:) Jak się daj boże polepszy to wymiana filtra i oleju.:)

Generalnie myślałem o plukance na dzień dobry ogólnie. Ale wczoraj akura obejrzałem Michałka z m4k i o zalewaniu cylindra. Plukanka LM pro line stoi na półce już jakiś czas więc użytek się zrobi napewno w ten sposób. Stracić nic nie stracę a mogę zyskać jedynie. ?

Opublikowano
W dniu 28.12.2019 o 11:39, morelo napisał:

niech trochę porusza pierścieniami może zapiekło

Jak się zapewne wszyscy domyślają nie daje mi spokoju temat tego nieszczęsnego wypadania zapłonu na tym cylindrze o mniejszej kompresji:facepalm: i tak się zastanawiam czy jest sens zalewania cylindrów płukanką.. Oleju od wymiany nie ubyło mi nawet grama a już ponad 3 tyś. zrobione więc pierścienie nie powinny być zapieczone. Mogę się oczywiście mylić :doh:.

Tak czy owak jak zaleje płukankę na cylindry później oliwę wymienić trzeba bo z płukanką jeździć raczej słaby pomysł.

Jak akcja z zalewaniem nic nie da to czapka w górę i do tego znów by wypadało zalać świeżą oliwe a zalałem raz RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 i mam zamiar się go trzymać bo cena do jakości chyba najrozsądniejsza.

Jak by nie patrzeć i tak d*pa z tyłu:kwasny:

Takie moje głośne myślenie. 

Opublikowano

To że Ci oleju nie ubywa nie znaczy że nie są zapieczone, równie dobrze może być tylko kompresyjny zapieczony, chodziarz z takim czymś raz w życiu się spotkałem. A wykluczyłeś już spadek kompresji że to nie głowica? Kup endoskop np 

Endoskop-Kamera-Inspekcyjna-HD-Android-S
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 69 zł - Endoskop Kamera Inspekcyjna HD Android SZTYWNY 5m (8312204848). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

I wsadź do cylindra i zobaczysz jak gładź wygląda, Ja tak u mnie sprawdzałem smoka ile roboty mniej:)

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, morelo napisał:

A wykluczyłeś już spadek kompresji że to nie głowica?

Moja wiedza jest nie za duża jeśli chodzi o mechanikę przez duże M. 

Większość ekspertów twierdzi że to jedyna opcja która mi została. Cała reszta wygląda wzorowo. Próba olejowa zrobiona i ciśnienie poleciało +2 na cylindrach. Więc każdy zgodnie twierdzi że to pewnie kwestia głowicy I zaworów.

Padła też opinia że olej który wlałem tj. RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 jest jak by to ująć za dobry bo na bazach pao chodź to raczej bzdura.

 I takie są diagnozy co do wypadania zapłonu. 

Założyłem ten temat żebyście popatrzyli na logi bo nóż widelec ktoś coś dojrzy. 

Pozdro 

Edytowane przez RogalTsT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...