simoonecko Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Witam, jakis czas temu kupiłem a5 z silnikiem 2.0tfsi cdnc. Autko chodzi bardzo dobrze i cicho, niemniej po podłączeniu vcdsa pokazuje w logach intake camshaft phase adaptation 8st. Podobno tolerancja jest od -5 do +5 a pozostałe wartosci oznaczaja rozciągniety łańcuch rozrządu. I tu moje pytanie, czy zdarzało się że takie łancuchy pękały lub przeskakiwały na nowym poprawionym napinaczu? Mam historię serwisową, w której widnieje wymiana napinacza na poprawiony. Czy w związku z tym moge jeździć do czasu wizyty w warsztacie i nie grozi mi to niczym poza błędem o fazie rozrzadu, czy jednak zdarzały się przypadki pękania lub przeskakiwania łańcucha pomimo nowego napinacza? Pozdrawiam
kixi4 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) kolego ja zajmuje się naprawą tych silników od kilku lat i było już bardzo wiele awarii ze względu na to że łańcuch przeskoczył nie z winy napinacza a z winy po prostu wyciągnięcia się łańcucha polecam jak najszybszą wymianę na oryginał łącznie z drugim łańcuchem ponieważ często o nim ludzie zapominają A zdarza się że obciera blok Bo również jest tak wyciągnięty oczywiście przy okazji wszystkie ślizgi i do sprawdzenia podpora wałków rozrządu można również pokusić się o wymianę łańcucha i napinacza pompy oleju Edytowane 27 Grudnia 2019 przez kixi4
simoonecko Opublikowano 27 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2019 Dzięki za informację. Ogolnie test na VCDS jest miarodajny? Dziwie sie ze wogole nie slychac tego lancucha.
kixi4 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Roznie z tym bywa, ale przewaznie sie zgadza.. slychac moze byc tylko raz niestety...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się