Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.9 tdi pomoc w sprawdzeniu


mondek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.kilka razy miałem problem z turbo tzn. wyłancza się przy większych obrotach. Błąd który pokazał vcds to 16618 (P0234).zrobiłem logi (nie wiem czy dobrze bo to mój pierwszy raz)może ktoś pomoże rozszyfrować mi to?

http://vaglogi.pl/log-011_58Jj0.html

http://vaglogi.pl/log-011_8Nv5lH.html

http://vaglogi.pl/log-011_S2UPOus.html

Dwa były zrobione gdy wył.  się turbo.

http://vaglogi.pl/log-003_08bM6.html

http://vaglogi.pl/log-001_e9r18m.html

http://vaglogi.pl/log-011_lYDPL.html

http://vaglogi.pl/log-011_5A5ycHN.html

http://vaglogi.pl/log-007_P8W39.html

http://vaglogi.pl/log-004_msGAU5.html

 

Byłbym wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log razem 003+011, prawdopodobnie przycina Ci się zmienna geometria, ale nie widzę co daje MAF wtedy kiedy Ci przeładowuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten log jest jak turbo się wyłączyło

http://vaglogi.pl/log-003_011_364n9.html

a ten log jak normalnie 

http://vaglogi.pl/log-003_011_2pJ01zb.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, raczej to są przycinajace się kierowniczki w zmiennej geometrii, turbo na stół i do wyczyszczenia. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :thumbup1: postaram się w najbliższym czasie to ogarnąć i napiszę jak to wyszło. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i szybkie odpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. turbo wyczyszczone i jak na razie działa bez problemu,zobaczymy po dłuższej podróży.

a oto logi po czyszczeniu.

http://vaglogi.pl/log-003_011_OUSv8SX.html

jak waszym zdaniem to wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłby ktoś zerknąć na moje logi? Na hamowni wyszło że ciagnie do 2600 obrotow a potem spada. Na profilu mam dodany post wraz ze zdjeciem wykresu. 

 

http://vaglogi.pl/log-010_011_ipD94.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo Ci wstaje jakieś 8s, MAF też mógłby trochę więcej zmierzyć, przejrzyj układ podciśnienia, sprawdź czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podcisnienie sprawdzalem i wszystko jest okej, uszczelka przy kolektorze dolotowym raczej nie była zmieniana przy czyszczeniu wiec może zmienić? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...