mondek 0 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Witam.kilka razy miałem problem z turbo tzn. wyłancza się przy większych obrotach. Błąd który pokazał vcds to 16618 (P0234).zrobiłem logi (nie wiem czy dobrze bo to mój pierwszy raz)może ktoś pomoże rozszyfrować mi to? http://vaglogi.pl/log-011_58Jj0.html http://vaglogi.pl/log-011_8Nv5lH.html http://vaglogi.pl/log-011_S2UPOus.html Dwa były zrobione gdy wył. się turbo. http://vaglogi.pl/log-003_08bM6.html http://vaglogi.pl/log-001_e9r18m.html http://vaglogi.pl/log-011_lYDPL.html http://vaglogi.pl/log-011_5A5ycHN.html http://vaglogi.pl/log-007_P8W39.html http://vaglogi.pl/log-004_msGAU5.html Byłbym wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 471 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 @kamil-vag rzuć swoim fachowym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Zrób log razem 003+011, prawdopodobnie przycina Ci się zmienna geometria, ale nie widzę co daje MAF wtedy kiedy Ci przeładowuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mondek 0 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 ten log jest jak turbo się wyłączyło http://vaglogi.pl/log-003_011_364n9.html a ten log jak normalnie http://vaglogi.pl/log-003_011_2pJ01zb.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Kolego, raczej to są przycinajace się kierowniczki w zmiennej geometrii, turbo na stół i do wyczyszczenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mondek 0 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Dzięki za odpowiedź postaram się w najbliższym czasie to ogarnąć i napiszę jak to wyszło. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i szybkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mondek 0 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Witam. turbo wyczyszczone i jak na razie działa bez problemu,zobaczymy po dłuższej podróży. a oto logi po czyszczeniu. http://vaglogi.pl/log-003_011_OUSv8SX.html jak waszym zdaniem to wygląda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zdecydowana poprawa ?? Jest dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xJatek 0 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 A mógłby ktoś zerknąć na moje logi? Na hamowni wyszło że ciagnie do 2600 obrotow a potem spada. Na profilu mam dodany post wraz ze zdjeciem wykresu. Statyczny Dynamiczny Basic settings http://vaglogi.pl/log-010_011_ipD94.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Turbo Ci wstaje jakieś 8s, MAF też mógłby trochę więcej zmierzyć, przejrzyj układ podciśnienia, sprawdź czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xJatek 0 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Podcisnienie sprawdzalem i wszystko jest okej, uszczelka przy kolektorze dolotowym raczej nie była zmieniana przy czyszczeniu wiec może zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się