motospectrum Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Borykam się z problemem wypadających zapłonów w S4 (3 i 5 cylinder) Wymienione zostały świece, cewki podłożone z drugiego sprawnego auta, wymieniona pompa paliwa, zamienione wtryski miejscami. Problem pojawia się podczas ostrej jazdy, po zagrzaniu silnika w średnim zakresie obrotów. Po wyrzuceniu błędu wystarczy ponownie uruchomić silnik i błąd się sam kasuje. Nie wraca do momentu ostrzejszej jazdy. Czy ktoś poradził sobie z podobnym problemem?
motospectrum Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Tak, ale oddałem jeszcze w inne miejsce by zrobiono to jeszcze raz
motospectrum Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2020 Kompresja zmierzona w dwóch niezależnych warsztatach. Jakieś pomysły? Mogę podjechać, zostawić auto w promieniu 200km od Łodzi
DarekS4 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Chcesz to przywieź. Ale mam inne pytanie. Auto krajowe czy sprowadzone z USA. czy był robiony jakiś soft ?? Kolejny temat jak głęboka diagnostyka silnika została wykonana oprócz mierzenia kompresji ?? Czy mechanicy szukali w ogóle problemu ??
Tomekkk828 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Odkopię temat bo borykam się z podobnym problemem, znalazłeś przyczynę?
Biaggi Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Tutaj jest opisana inna przyczyna:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się