Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko wchodzą biegi 1.8T


platekb89

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Mam dziwny problem ze skrzynią. Czasem jest ciężko wrzucić 1,2,3 bieg. Nie raz tylko haczy a innym razem ciężko wchodzi. Problem występuje tylko podczas jazdy, toczenia się auta. Stojąc w miejscu wchodzą bez najmniejszego problemu. Temperatura raczej nie ma wpływu gdyż dziś temp. Ujemna a działało bez zarzutów.

Skrzynia 5, podobno niedawno po wymianie sprzęgła wraz z dwumasą. Udało mi się odkryć, że był kiedyś swap z automatu.

 

Jakieś sugestie czego może być to wina? Szukałem w innych wątkach lecz nie znalazłem nic podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, platekb89 napisał:

Cześć

Mam dziwny problem ze skrzynią. Czasem jest ciężko wrzucić 1,2,3 bieg. Nie raz tylko haczy a innym razem ciężko wchodzi. Problem występuje tylko podczas jazdy, toczenia się auta. Stojąc w miejscu wchodzą bez najmniejszego problemu. Temperatura raczej nie ma wpływu gdyż dziś temp. Ujemna a działało bez zarzutów.

Skrzynia 5, podobno niedawno po wymianie sprzęgła wraz z dwumasą. Udało mi się odkryć, że był kiedyś swap z automatu.

 

Jakieś sugestie czego może być to wina? Szukałem w innych wątkach lecz nie znalazłem nic podobnego.

Cześć,

To dość popularny problem. Najczęściej objawia się przy zużytym sprzęgle, uszkodzonych poduszkach, problemach ze smarowaniem (zużyty/brak oleju).

Co do wymiany sprzęgła, niestety rzadko spotykam się z mechanikami, którzy przeprowadzają taką operację w sposób fachowy. Często też sam klient oszczędza na tym wydatku i w konsekwencji wymienia się tylko to, co trzeba na już.

Tak więc nie sugerowałbym się tym, że sprzęgło było wymieniane i podszedłbym do samochodu tak, jakbym nie wiedział czy i kiedy sprzęgło było robione.

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, R4xx napisał:

Cześć,

To dość popularny problem. Najczęściej objawia się przy zużytym sprzęgle, uszkodzonych poduszkach, problemach ze smarowaniem (zużyty/brak oleju).

Co do wymiany sprzęgła, niestety rzadko spotykam się z mechanikami, którzy przeprowadzają taką operację w sposób fachowy. Często też sam klient oszczędza na tym wydatku i w konsekwencji wymienia się tylko to, co trzeba na już.

Tak więc nie sugerowałbym się tym, że sprzęgło było wymieniane i podszedłbym do samochodu tak, jakbym nie wiedział czy i kiedy sprzęgło było robione.

Rozumiem, niestety nie mam żadnych dodatkowych informacji co i jak poza tym że było robione. Nawet nie wiem czy swap miał miejsce już u poprzedniego właściciela czy "w drodze" między Niemcami a Polską.

Dzięki za radę, już wiem w którym kierunku się udać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...