B7B7 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Jaka powinna być kompresja w 2.0 tfsi? U mnie 14,14,14,12. Najbardziej mnie martwi ten ostatni, czy różnica 2 bar kwalifikuje silnik do remontu? Co może kulać w 4 cylindrze że jest taka różnica?
Talpa Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) 37 minut temu, B7B7 napisał: Jaka powinna być kompresja w 2.0 tfsi? U mnie 14,14,14,12. Najbardziej mnie martwi ten ostatni, czy różnica 2 bar kwalifikuje silnik do remontu? Co może kulać w 4 cylindrze że jest taka różnica? zapieczone pierścienie, wypalone zawory/ gniazda, różnica max 30% to jest w sumie najbardziej istotny parametr, aby się upewnić, nalej do czwartego cylindra trochę oleju i sprawdź jeszcze raz, a przy okazji, jak dokonałeś pomiaru (że wkręciłeś manometr to wiadomo), chodzi mi o przygotowanie i nie wiem jak VAG sobie wymyślił, ale 14 bar to trochę sporo jak na benzynę, nawet doładowaną. Choć w sumie, pasuje, to jest 200 KM jednostka, więc stopień ma 11:1 Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Talpa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się