Jump to content

Talpa

Pasjonat
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About Talpa

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Lubuskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AJM
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. Podpisuję się pod tym obiema rękoma, dla mnie to zabawa, odprężenie po pracy. Robię to bo sam większość jestem w stanie ogarnąć. Najważniejsze że blacha i silnik się trzymają, elektrykę można ogarnąć. Ale wkurw jest, że ciągle coś i musisz plany zmieniać. Jako auto do codziennej jazdy, nie polecę, bo tu elektronika jest już stara, nie jak w 80, gdzie jej w sumie nie było, czy takim B6/7 gdzie była dojrzała. Chyba że robić na odpier**l i czekać kiedy się rozkraczy, ale czy o to chodzi? Teraz jak bym miał kupić to jedynie S4, może S6, wiem że te silniki mają humory, są drogie, w utrzymaniu, brak części nawet w ASO, ale jak walniesz w pedał, to 95% aut, zostaje z tyłu i widzisz że warto było, a 1.9, mało pali i tyle, a i klekocze...
  2. W mojej hm, od zrobienia zawieszenia, poprzez turbo, poszła kapitalka silnika, hamulce, przewody hamulcowe, ochrona podwozia, malowanie wózka, belki kupa, kasy i czasu, a ciągle coś, teraz walka z klimatronikiem, który stwierdził że się spier..., panel wymieniony, przekaźnik też, a dalej nie działa, czujnik poziomu oleju, żyje swoim życiem, gaszę auto wali błędem hamulców i otwartą klapą bagażnika. Najgorsze jest to, że planujesz sobie budżet, powinienem być jakiś miesiąc temu na etapie audio i tapicerki (chcę nową, skóra i alcantrana, boczki, grzana d*pa), do końca roku, miał być lakiernik, ale co z tego, jak wszystko co chwilę coś, niby pierdoła, a wkur... denerwuje. Jak by znowu miał Alfę 157.... Na szczęście to zabawka, 3 auto w domu, żeby mieć co robić w zimowe weekendy.
  3. Jest milon postów na forum dlaczego nie warto inwestować w fabryczne nagłośnienie. I pomysł skoro na fabrycznym radio trzeszczą głośniki, to co będzie jak im piec podłączysz.
  4. Ciekawa opcja, zapytam tak pompy ABS też ma? Rozumiem że to 400 zł z kaucją, odsyłasz swoją i coś zwraca?
  5. Wiesz, to w sumie żadna wielka sztuka, wymieniasz na nowe, łopatki w pompie, uszczelnienia, i "cylinder", to w zasadzie są klocki LEGO, nie da się spier... popsuć
  6. Obstawiał bym pompę, zwłaszcza, gdy ilość opiłków się zwiększa i najważniejsze, jak pompa wyje... to raczej jej ostatnie dni. Nie wiem czy nie dało by rady, jej zregenerować, tylko w dobrym warsztacie, na porządnych bebechach. Czujesz opory nie kierowniczy przy skręcaniu?
  7. Czyli guzik zrozumiałeś, czujnik może przekazywać błędne sygnały, a to że go odłączyłeś i nie zapalił o niczym nie świadczy. Upewnij się co do czujników, to tańsze niż rozrząd, chyba że masz na nim już 100kkm, albo 5 lat jeździsz... Rozrząd musi się synchronizować z aparatem zapłonowym. Na spokojnie eliminuj, najprostsze rzeczy. Co do rozrządu, UPEWNIJ się, że jest prawidłowo ustawionym, tak na początek.
  8. Chodzi ci o zawór przymocowany do pokrywy rozrządu?
  9. Tam nie ma wielkiej filozofii trzy kable masa, sygnał, plus i tyle Może ten film pomoże. I jak on wspomina, upewnij się co do rozrządu.
  10. Na temat czujnika? Wyjaśnić mam jak działa? Jak pisałem, bez oscyloskopu, to wróżenie z fusów, nie wiem jak tam jest z tarczą pomiarową, czy jest na stałe, czy jako wymienna, może jest zbyt duża odległość pomiędzy tarczą, a czujnikiem, tarcza może być krzywa. Może ona sprawia problemy. Wiązkę możesz sam sprawdzić, choćby na przejścia, zmierzyć oporność kabli, zazwyczaj powinno być ok 0.2 Ohma, czy nie ma zwarcia, przebicia gdzieś (co podaje sam VCDS), sprawdź sam WIZUALNIE dokładnie, stan wiązki. Zasilanie to 5V, nie znam wartości granicznych.
  11. Skoro jesteś pewien że jest sprawny, szukaj dalej, czyli wiązka elektryczna. Co do przekaźnika dmuchawy, wpisz w Google Przekaźnik dmuchawy, Audi A4B5... tak trudno? Swoją drogą dmuchawa ci działa? Bym zapomniał, sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Tak profilaktycznie.
  12. Kupię panel, najlepiej z sprawnym LCD. 8D0820043M
×
×
  • Create New...